پرتیراژترین محصولات ایران خودرو + اسامی

تصویر روز: تیراژ تولید محصولات گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه به تعداد ۴۵۲ هزار و ۸۰۰ دستگاه رسید.

بیش ترین تعداد تولید در پایان ماه یازدهم امسال متعلق به محصول پژو ۴۰۵ است. ایران خودرو در این مدت تعداد ۱۰۷ هزار و ۸۴۶ دستگاه از این خودرو را تولید و روانه بازار کرده است.پژو پارس در رتبه بعدی تیراژ قرار دارد.این خودرو تعداد ۱۰۴هزار و ۹۸۳دستگاه از محصولات ایران خودرو را به خود اختصاص داده است.

محصول پژو ۲۰۶به تعداد ۹۶هزار و ۸۳۰دستگاه و خودروی ملی سمند نیز با تعداد ۷۷هزار و ۲۱۸دستگاه تولید و به بازار عرضه شده است.

محصول تندر۹۰ایران خودرو که تولید آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان ۸۶ درصد رشد داشته، به تعداد ۱۷ هزار و ۷۱۲ دستگاه تولید و به مشتریان عرضه شده است. تیراژ تولید تندر۹۰در پایان بهمن ماه سال گذشته ۹هزار و ۵۳۷ دستگاه بوده است.

خودروی کار آریسان که به تازگی به تولید انبوه رسیده و با استقبال خوب بازار روبرو شده نیز به تعداد ۱۷ هزار و ۴۵۶ دستگاه در سایت ایران خودرو تبریز تولید شده است.

دنا دیگر محصول جدید ایران خودرو نیز به تعداد ۱۵ هزار و ۳۸۲ دستگاه تولید شده است.

میزان تولید محصول رانا در پایان بهمن ماه به تعداد ۱۳هزار و ۵۸۶دستگاه به ثبت رسیده است. محصول شاسی بلند هایما که در سایت ایران خودرو خراسان تولید می شود تعداد ۵۹۶ دستگاه از محصولات ایران خودرو را به خود اختصاص داده است.شاسی بلند سوزوکی گراندویتارا نیز در این مدت به تعداد یک هزار و ۱۴۷دستگاه تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۶ درصد افزایش را به ثبت رسانده است. تیراژ تولید به ثبت رسیده این خودرو در پایان بهمن سال گذشته ۶۵۲ دستگاه بوده است.

انتظار می رود، گروه صنعتی ایران خودرو با تولید روزانه بیش از دو هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو به اهداف پیش بینی شده در سال ۹۴ دست یافته و نیاز بازار را در روزهای پایانی سال تامین کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *