
تصویر روز: بر اساس آخرین نتایج اعلام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایرانخودرو، در سه ماه چهارم سال ۹۵ نسبت به سه ماه سوم، ۱۰ امتیاز و نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، ۲۶ امتیاز رشد یافته است.
به گزارش تصویر روز شاخص رضایت مشتریان ایساکو در زمستان ۹۴ عدد ۷۰۵ را نشان میداد در حالیکه در پایان سال ۹۵ این عدد به ۷۳۱ رسید و شرکت ایساکو با بهبود عملکرد خود در زمینههایی همچون کیفیت تعمیرات ارایه شده، مدت زمان تعمیر و تحویل خودرو، نحوه ارایه سرویسهای ادواری و… توانست باز هم در بین خودروسازان داخلی رتبه اول رضایت مشتریان را به خود اختصاص دهد.
از دیگر شاخصهای بهبود یافته که باعث افزایش این امتیاز شد میتوان به نحوه نوبتدهی، تامین به موقع قطعات مورد نیاز و هزینه مناسب پرداختی برای خدمات انجام شده و رفتار و برخورد پرسنل تعمیرگاهها، اشاره کرد. این گزارش نشان میدهد، تغییر و تسهیل فرآیندهای ارائه خدمات به مشتریان و راهاندازی سیستمهای جدید با استفاده از فناوریهای نوین همچون سامانه همراه ایساکو (ایساکو اپ) و خدمت فوری در محل (اتوکلیک) نیز از موارد موثر در کسب این جایگاه برای ایساکو بوده است.
همچنین این شرکت در طی مدت اخیر با هدف قرار دادن افزایش رضایتمندی مشتریان به طور جدی پیگیر اجرای دقیق فرآیندهای جدید و بهبود گلوگاهها بود تا به صورت مستمر سطح کیفی ارائه خدمات خود را بالا ببرد.
در همین راستا مهندس رضا حسینی، مدیرعامل ایساکو، پس از صدور دستور تغییر و بهبود در برخی روالها و چابکسازی فرآیندها طی دو سال گذشته، در سال جاری با حضور در نمایندگیهای برخی شهرهای کشور به صورت سرزده بر کیفیت و حسن ارائه خدمات به مشتریان، پایش داشته و بررسی مستقیم به عمل میآورد.
مطالب مرتبط

هشدار صریح پوتین به نیروهای ناتو در اوکراین
14 شهریور 1404
آمادهباش در ۴ استان جنوبی کشور بهدلیل احتمال رگبار و سیلاب
14 شهریور 1404
علت اختلال در اینترنت مشخص شد
13 شهریور 1404
کاهش سطح روابط دیپلماتیک ایران و استرالیا
13 شهریور 1404
وضعیت نامطلوب سدهای ۱۱ استان؛ ۸ سد در آستانه خشکی قرار دارند
13 شهریور 1404
دیدگاهتان را بنویسید