تصویر روز: تعداد کاربران موبایل بانک موسسه اعتباری کوثر در مقایسه با اسفندماه سال۹۵ رشد ۲۵ درصدی داشته است.
به گزارش تصویر روز به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ حسین نجفی مدیر فناوری اطلاعات این موسسه گفت: موبایل بانک کوثر با اطلاع کافی از انواع نیازهای مشتریان با پیشرفته ترین امکانات، بالاترین خدمات را به مشتریان ارائه میکنندد که استقبال بیش از ۱۹۰هزار نفر مشتریان کوثر از موبایل بانک مؤید کارآیی و به روز بودن آن است .
وی با اشاره به استفاده بیش از ۱۹۰ هزار کاربر از خدمات موبایل بانک کوثر افزود: هم اکنون”موبایل بانک کوثر” در سیستمهای عامل اندروید و IOS فعال است.
به گفته نجفی؛ مشتریان گرامی می توانند با مراجعه به یکی از ۳۵۱ شعبه موسسه در سراسر کشور و یا وب سایت این موسسه به نشانی http://www.kosarfci.ir/mobile-bank نسبت به دریافت و نصب نرمافزار “موبایل بانک کوثر” به صورت مستقیم بر روی گوشی خود اقدام کنند.
مدیر فناوری اطلاعات موسسه اعتباری کوثر بیان کرد: مشتریان گرامی به منظور استفاده از نسخه جدید موبایل بانک کوثر، باید دارای حساب در موسسه بوده و کد کاربری، رمز عبور را از شعبه دریافت نمایند.
وی خاطرنشان ساخت: نصب نرم افزار موبایل بانک کوثر این فرصت را در اختیار شما قرار میدهد تا با استفاده از خدمات غیر حضوری متنوع ضمن صرفهجویی در وقت و هزینهها از مراجعه حضوری به شعبه برای دریافت خدمات بانکی بینیاز شوید.
نجفی با تشریح خدمات موبایل بانک کوثر گفت: احراز هویت از طریق اثر انگشت، فهرست حسابهای مشتری، مشاهده موجودی کارت ها، صورت حساب سپرده، انتقال وجه به حسابهای خود با قابلیت انتقال وجه از طریقNFC انتقال وجه کارت به کارت شتابی، پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن ثابت، اسکن بارکد یا ثبت شناسه قبض و پرداخت، گزارش تسهیلات، پرداخت اقساط تسهیلات، مسدودسازی کارت و دریافت شماره بانکی ایران (شبا) از جمله خدمات نوین و الکترونیک موسسه اعتباری کوثر است.
شایان ذکر است؛ مشتریان می توانند با سامانه پاسخگوی کوثر به شماره ۴۲۸۳۰-۰۲۱ تماس گرفته و نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادات و یا سوالات خود را با کارشناسان موسسه در میان گذاشته و از مشاوره تلفنی نیز بهره مند شوند.
دیدگاهتان را بنویسید