مسابقه بزرگ اینستاگرامی ایران خودرو + جزئیات

تصویر روز: گروه صنعتی ایران خودرو در آستانه نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو، مسابقه بزرگ اینستاگرامی با عنوان «ایکوگرام» را آغاز کرده است.

مدیریت ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو مسابقه «ایکوگرام» را در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام راه اندازی کرده تا مسیری دیگر برای برقراری ارتباط هموطنان و مخاطبان با ایران خودرو ایجاد کند.

کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام برای شرکت در این مسابقه کافی است یک عکس با سوژه مشخص شده، در صفحه شخصی خود آپلود کرده و آن را با هشتگ #IKCOGRAM در صفحه رسمی گروه صنعتی ایران خودرو در اینستاگرام به آدرس IKCO_IR الصاق (تگ) کنند. در ادامه عکس هایی که بیشترین لایک را دریافت کنند به بخش مسابقه راه پیدا کرده و در پایان به عکس های برگزیده توسط هیات داوران جوایزی اهدا خواهد شد.

بر این اساس، نخستین دوره مسابقه «ایکوگرام» همزمان با برگزاری نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ایران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه از ۹ تا ۱۲اسفندماه امسال در محل نمایشگاه های بین المللی دائمی تهران برگزار می شود و گروه صنعتی ایران خودرو نیز آخرین دستاوردهای خود را در حوزه های محصولات جدید، تحقیق و توسعه، فناوری، کیفیت، ارتباطات و … در سالن شماره ۳۸ به نمایش گذاشته است.

علاقه مندان به حضور در نخستین دوره مسابقه ایکوگرام می توانند عکس یا عکس هایی را که در این سالن تهیه می کنند در صفحه شخصی خود آپلود کرده و آن را با هشتگ #IKCOGRAM در صفحه رسمی گروه صنعتی ایران خودرو در اینستاگرام به آدرس IKCO_IR الصاق (تگ) کنند.

فرصت برای حضور در این دوره از مسابقه تا ۲۰اسفندماه خواهد بود. در این روز عکس هایی که بیشترین لایک را دریافت کرده باشند به بخش مسابقه راه پیدا کرده و در پایان به سه عکس برگزیده توسط هیات داوران جوایزی اهدا خواهد شد.

دور دوم مسابقه ایکوگرام از ۲۸اسفند با موضوع «نوروز ایرانی و ایران خودرو» برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *