تشویق کارکنان مشتری‌مدار نمایندگی‌های سایپا

تصویر روز: به منظور گسترش فرهنگ تکریم مشتریان، کارکنان و مدیران نمایندگی‌های مشتری‌‌مدار و اخلاق محور گروه سایپا مورد تشویق نقدی قرار گرفتند.

در راستای سیاست‌های گروه خودروسازی سایپا مبنی بر تکریم مشتری و تقویت فرهنگ مشتری‌مداری در نمایندگی‌های سایپا، پس از انجام ارزیابی‌های مختلف و تطبیق عملکرد نمایندگی‌ها با شاخص‌های تدوین شده و با موافقت مدیرعامل سایپایدک نمایندگی‌های با اخلاق و مشتری‌مدار مورد تشویق نقدی قرار گرفتند.

همچنین در همایشی که به همین منظور در بهمن ماه سال جاری برگزار شد، نمایندگی‌هایی که بهترین عملکرد را در زمینه تکریم مشتری و برخورد مبتنی بر اخلاق و کرامت با مشتری را داشته‌اند، با اهدای لوح مورد تکریم قرار گرفتند.

بنابراین گزارش، اسامی نمایندگی‌هایی که بهترین عملکرد را در خصوص تکریم مشتری داشته‌اند به این شرح است:
حسین عباسی (بوکان)، حمید احمد نتاج آهنگری و شرکت نوا خودرو شمال(بابلسر)، حسن شاکری (بابل)، فرحان سلطانیان (اهواز)، امیر پورنصیر(لاهیجان)، حسن خلیل خلیلی (چالوس)، عمر سوری و کریم حسن کهنه لاهیجانی (پیرانشهر)، خسرو رخشان روح اختر (تهران)، شرکت کاسانه گیلان و خداداد دل افروز (رشت)، شرکت فنی ایلیاگستر آرزو (کاشان)، احد اسدی اهرنجانی (سلماس)، اکبر جهانگیری (شاهین شهر)، شرکت سبلان ثمین (اردبیل)، شرکت خودرو مهر بهنمیر (بهنمیر) رحیم محمدی رمضانلو (گرمی)، محمود قاسمیان (اصفهان)، ابوالفضل بردیده (اهر)، علیرضا شامحمدی (سر پل ذهاب)، اکبر غضنفری (قیر)، حسین نیک بین (سمنان)، قربان قربان‌نژاد (شیروان) و آرش محتشم ماهانی (کرمان).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *