تاکسی هوشمند ایساکو + مشخصات

☑️تاکسی ها، هوشمند می شوند

تصویر روز:شرکت ایساکو، همزمان با برگزاری نمایشگاه توانمندی‏های صنعت خودروی از یکی از سامانه‌های جدید خود تحت عنوان «تاکسی هوشمند (آلفا تاکسی)» رونمایی شد.

این سامانه که از نیمه نخست سال ۹۵ بر روی تاکسی‌‌های سمند و پژو ۴۰۵ نصب می شود با استقبال گسترده نهادهای فعال در حوزه حمل‏و نقل عمومی درون شهری و شرکت‏های تاکسیرانی روبرو شده است.

سامانه عرضه شده از سوی شرکت کارت ایران‌خودرو  از شرکت‌های تابعه شرکت ایساکو  دارای قابلیت‏های متعددی از جمله محاسبه دقیق کرایه با استفاده از ترکیب تاکسیمتر و GPS، پرداخت کرایه با کارت شهروندی و کارت‏های بانکی عضو شبکه شتاب (در صورت به‌کارگیری تجهیزات جنبی)، مکان‏ یابی خودکار خودرو و اعزام هوشمند، اتصال به ECU خودرو و عیب‏یابی از راه دور و اینترنت سرنشینان و … است و انتظار می‏رود با تولید انبوه این سامانه و تجهیز تاکسی‌های جدید، امر حمل و نقل متحول شده و همشهریان با سهولت بیشتری از وسایل نقلیه درون شهری بهره‌مند شوند.

شایان ذکر است شرکت «کارت ایران‌خودرو» با فعالیت در حوزه فن¬آوری اطلاعات خودرو، در راستای ارائه خدمات مبتنی بر تکنولوژی اطلاعات و پرداخت با طراحی و تولید این سامانه، آمادگی لازم جهت حضور در پروژه¬های مشابه را در صنعت خودروی کشور اعلام می‌دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *