
تصویر روز: بانک گردشگری رتبه هشتم کیفیت شبکه های اجتماعی میان بانک ها و موسسات اعتباری کشور را کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، در بررسی انجام شده توسط موسسه معتبر «بانکتاک» و وب سایت «بنکر» که فعالیت بانک های ایرانی در شبکه های اجتماعی را پایش کرده و هر سه ماه یک بار گزارشی در این زمینه ارائه می دهند، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام بانک گردشگری با رشد قابل توجه در تعداد فالوئرها و تنوع و به روز بودن محتوایی توانسته اند جایگاهی مناسب در میان رسانه های اجتماعی بانک های کشور به دست آورند.
این گزارش حاکی است در این بررسی، صفحات رسمی بانک ها و مؤسسات مالی در تلگرام و اینستاگرام، دو رسانه اجتماعی که در ایران بیشتر مورد اقبال عمومی بوده اند مدنظر قرار گرفته اند و ملاک هایی چون تعداد فالوئرها، کیفیت محتوا، تعامل با مخاطب، کیفیت مدیریت صفحه، محبوبیت محتوا و متوسط پست در ماه به عنوان ۶ شاخص اصلی سنجیده شده اند.
شایان ذکر است، برای رتبه بندی بانکها از دو تکنیک رتبه بندی «تاپسیس» و «همسانی» یا «مشابهت» استفاده شد که هردو نتایج مشابهی داشتند
مطالب مرتبط

قیمت طلا و سکه ۶ شهریور
06 شهریور 1404
سایپا توانسته به نیاز جامعه و بهویژه قشر متوسط پاسخ دهد
06 شهریور 1404
نصب بیش از هزار مگاوات پنل خورشیدی در کشور
06 شهریور 1404
۹۰۰ هزار خارجنشین هنوز از فهرست یارانه بگیران حذف نشدهاند
06 شهریور 1404
تکمیل و تجاریسازی ۷ هزار دستگاه خودرو در پارسخودرو
06 شهریور 1404
دیدگاهتان را بنویسید