تور نوروزی ژاپن + قیمت

تصویر روز: سفر به ژاپن به همراه تورهای این کشور در ایام نوروز، با توجه به نوع هتل و خدمات آن بین ۱۹ میلیون و ۵۵۰ هزارتا ۲۷ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان (هر دلار معادل ۳۴۵۰ تومان) هزینه در بردارد.

ژاپن کشوری است در اقیانوس آرام، واقع در آسیای شمال شرقی که سومین اقتصاد بزرگ جهان را از نظر تولید ناخالص داخلی دارد.

برای سیاحت مکان‌های متعددی در داخل و اطراف ژاپن ازجمله کاخ امپراتوری ژاپن، معبد آساکوسا، برج توکیو، دیزنی لند توکیو، چشمه‌های آب گرم باستانی، آکواریوم، معبد طلایی کیوتو، جنگل بامبو کیوتو و… وجود دارد و همچنین این کشور دارای هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعددی است.

مسعود کارزار، از مسئولان یک شرکت خدمات توریستی –گردشگری با بیان این مطلب که بیشتر سال‌ها، تور ژاپن به‌صورت منفرد برگزار می‌شود گفت: در نوروز سال ۱۳۹۵ این تور شامل پنج شب توکیو (هاکونه+کوه فوجی) به اضافه چهار شب اوزاکا (کیوتو به اضافه کوبه) است.

به گزارش اقتصادنیوز، کارزار در ادامه به دریافت ۵۰ میلیون تومان چک‌بانکی برای هر نفر در وجه شرکت برگزارکننده تور اشاره و در این مورد عنوان کرد: این وجه در ضمانت بانک در وجه تور مربوطه قرار خواهد گرفت تا اشخاصی که مایل به بازگشت نیستند مجاب به برگشت شوند.وی در نهایت عنوان کرد: در صورت عدم صدور روادید از طرف سفارت مربوطه، ۱۰ درصد مبلغ ریالی تور کسر و مابقی مسترد می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *