تصویر روز: کارگاه آموزشی در شعبه بیستون (کرمانشاه) بیمه سرمد با حضور سرپرست مدیریت بازاریابی، فروش و امور مشتریان، پیمان فتحی سرپرست این شعبه و جمعی از نمایندگان و کارشناسان این شرکت برگزار شد.
بنابر اعلام بیمه سرمد، پیمان قربانی در این دوره آموزشی که با هدف تشریح روشهای مذاکره با مشتریان و تبیین مبانی بازاریابی و فروش در صنعت بیمه برگزار شده بود، شناسایی، نیازسنجی و پاسخگویی به نیازهای مشتریان را در کوتاهترین زمان ممکن مورد تاکید قرار داد و گفت: رسیدگی به کلیه امور بیمهای بیمهگذاران و جلب رضایت آنان در تمام مراحل از صدور بیمهنامه تا رسیدگی، ارزیابی و پرداخت خسارت از یکسو و ایجاد ارتباط مستمر و تعامل موثر با بیمهگذاران از سوی دیگر، یکی از اصلیترین اصول حرفهای راهبران فروش است.
دیدگاهتان را بنویسید