تصویر روز: موسسه اعتباری کاسپین بهمنظور پاسخگویی بهتر به شکایات مشتریان و افزایش سطح رضایتمندی آنان، سامانه امکان ثبت و دریافت مستقیم شکایات را در وبسایت رسمی خود راهاندازی کرد.
به گزارش روابط عمومی موسسه کاسپین، با ایجاد این امکان در وبسایت اصلی موسسه به نشانی www.caspianci.ir، به محض ثبت شکایت مراجعان در سامانه، عنوان و موضوع شکایت در کارتابل کارشناسان مربوطه ثبتشده و تاییدیه دریافت پیام و کد رهگیری، ارائه میشود.
شکایات واصله توسط این مرکز به واحدهای تابعه ارجاع و مورد رسیدگی قرار میگیرد و براساس زمان بندی تعیین شده نسبت به ارائه پاسخ در سامانه اقدام میشود.
دیدگاهتان را بنویسید