
تصویر روز: موسسه اعتباری کاسپین بهمنظور پاسخگویی بهتر به شکایات مشتریان و افزایش سطح رضایتمندی آنان، سامانه امکان ثبت و دریافت مستقیم شکایات را در وبسایت رسمی خود راهاندازی کرد.
به گزارش روابط عمومی موسسه کاسپین، با ایجاد این امکان در وبسایت اصلی موسسه به نشانی www.caspianci.ir، به محض ثبت شکایت مراجعان در سامانه، عنوان و موضوع شکایت در کارتابل کارشناسان مربوطه ثبتشده و تاییدیه دریافت پیام و کد رهگیری، ارائه میشود.
شکایات واصله توسط این مرکز به واحدهای تابعه ارجاع و مورد رسیدگی قرار میگیرد و براساس زمان بندی تعیین شده نسبت به ارائه پاسخ در سامانه اقدام میشود.
مطالب مرتبط

قوای محرکه پارسنوآ، برتر از تندر۹۰
18 خرداد 1404
ارتباط سلامت دهان و دندان با میگرن
18 خرداد 1404
افزایش سقف وام ازدواج فرزندان بازنشستگان
18 خرداد 1404
قیمت طلا و سکه امروز ۱۸ خردادماه
18 خرداد 1404
دیدگاهتان را بنویسید