برگزاری همایش سوارکاری، چوگان و صنعت اسب البرز

تصویر روز: مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در همایش سوارکاری، چوگان و صنعت اسب استان البرز، برگزاری همایش امروز را دارای ثمرات پرباری برای صنعت اسب البرز ارزیابی کرد.

رضا گل محمدی در همایش سوارکاری، چوگان و صنعت اسب با ابراز خرسندی از برگزاری این همایش گفت: بسیار خوشحالیم که بعد از ماه ها تلاش این همایش بزرگ با حضور مقام عالی وزارت و استاندار البرز به نتیجه رسیده و برگزار شد.

وی افزود: بدون شک برگزاری این همایش ثمرات پرباری برای صنعت اسب استان البرز در پی خواهد داشت و تاثیرات مثبتی را در رشد و توسعه رشته های مرتبط با اسب می گذارد.

گل محمدی ادامه داد: هدف از اجرای این گونه برنامه ها واگذاری تمام امور به مردم است و ما این جا جمع شده ایم تا کارها و مسیر توسعه را به مردم تحویل دهیم.

وی همچنین با اشاره به افتتاح پروژه های ورزشی استان اظهار کرد: امروز همزمان در سراسر استان البرز ۱۰ پروژه ورزشی افتتاح شد و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا سال آینده سالن ۶ هزار نفری را نیز به بهره برداری برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پایان تصریح کرد: امیدوارم این همایش ها تداوم یافته و در عمل نیز آثار مثبت خود را به خوبی نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *