• New title for a=>html, img=>alt
  • جمالی:امدادگران،نمایندگان مدیر عامل در جاده ها هستند

    تصویر روز: مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: امداد گران این شرکت به عنوان نمایندگان مدیر عامل در جاده ها به مردم خدمت رسانی خواهند کرد.

    به گزارش پایگاه خبری تصویر روز مهدی جمالی در آغاز طرح امداد نوروزی این شرکت در هتل المپیک اظهاداشت: امسال، سالی بسیار سخت بود که با تلاش و کوشش همه همکاران و اعتمادی که به همدیگر داشتیم توانستیم با موفقیت از مشکلات عبور کنیم.

    وی در ادامه از برنامه این گروه برای اجرای سیاست های کیفی و ارتقا کیفیت تولیدات این مجموعه در سال ۹۵ خبر داد و گفت: برنامه مشتری مدارانه سایپا در سال آینده وارد فاز جدیدی خواهد شد.

    وی با بیان این مطلب که توجه به رضایت مشتریان از جمله مهم ترین افتخارات سایپا محسوب می شود افزود: ترویج فرهنگ عذرخواهی از مشتریان و تلاش جهت جلب رضایت آنان به طور جدی در سایپا پیگیری می شود.

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: تمام تلاش تیم مدیریتی این مجموعه، ارتقا روند کیفی و ایمنی محصولات و توجه به خدمات پس از فروش است.

    جمالی خاطرنشان کرد: هدف سایپا تولید محصولات باکیفیت و برخوردار از کمترین سطح مشکلات است تا از این طریق خدمات بهتری در اختیار مشتریان قرار گیرد.

    وی با اشاره به طرح امداد نوروزی سایپا تاکید کرد: امدادگران این طرح باید به عنوان سفیران جوانمردی فرهنگ کمک به مشتریان و بودن در کنار آنان را به طور جدی در دستور کار قرار داده و طرح خدماتی خود را به بهترین شکل ممکن به مرحله اجرا درآورند.

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خدمت رسانی بی منت و همراه با ادب را به عنوان گفتمان سایپا در طرح خدمات و امدادنوروزی سال ۹۵ ارزیابی کرد و گفت: باید در همه حال در کنار مسافران نوروزی، نسبت به ارائه خدمات مورد نیاز آمادگی داشته باشیم.

    وی در ادامه از امدادگران خواست به عنوان نمایندگان مدیر عامل سایپا در جاده ها به بهترین شکل به مردم خدمت رسانی کنند.

    جمالی ارتقا بخش کیفی و رفاهی محصولات سایپا را یکی از اولویت های تولید در سال آینده دانست و افزود: برنامه ریزی برای اجرای اقدامات درخور شان مشتریان و هموطنان در حوزه کیفیت در دستور کار قرار دارد.

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خاتمه اظهارات خود با بیان این مطلب که سال ۹۴ در حوزه اقتصادی یکی از سخت ترین سال ها برای سایپا بوده است، گفت: علیرغم وجود رکود شدید در اقتصاد کشور، در سایه حمایت دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت، ساختار اقتصادی و مالی سایپا مورد مطالعه و آسیب شناسی قرار گرفت و اقدامات بسیار خوبی برای اصلاح مشکلات و رفع موانع صورت گرفته است.

    شایان ذکر است: طرح امداد و خدمات نوروزی گروه خودروسازی سایپا در سال ۹۵ از ساعت ۷ صبح وز ۲۶ اسفند بطور رسمی آغاز می شود.

  • ایران خودرو

  • ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شش − شش =