تصویر روز: مدیرعامل شرکت سایپایدک اعلام کرد: نمایندگی های سراسر کشور را برای اجرای برنامه نوروزی و ارائه خدمات باکیفیت در دوران مسافرت های عمومی بسیج کرده ایم.
مصطفی وحیدزاده تاکید کرد: اخلاق مداری و ارائه رفتار حرفه ای در زمان خدمت رسانی در دستور کار ما قرار دارد و تلاش می کنیم مشتریان را در این ایام و تمامی روزهای سال از خدمات خود منتفع سازیم.
مدیرعامل شرکت سایپایدک در بخش دیگری از اظهارات خود خاطرنشان کرد: خدمت رسانی برای گروه سایپا امری است که باید توام با اخلاق باشد و همراهی با مشتریان و بودن در کنار آن ها بدون توجه به امر اخلاق، جایگاهی در برنامه های سایپا نخواهد داشت.
وحیدزاده با بیان این مطلب که سایپایدک همواره تلاش کرده با ایجاد حس امنیت در کنار مشتریان باشد گفت: مسافرین نوروزی مطمئن باشند گروه خودروسازی سایپا در تمامی مسیرهای سفر در کنار آن ها است و در صورت بروز مشکلات می توانند از خدمات و امکانات این مجموعه بهره مند شوند.
بر اساس این گزارش در ابتدای مراسم آغاز طرح امداد و خدمات نوروزی گروه خودروسازی سایپا در سال ۹۵، فخاریان رئیس طرح امدادی سایپا با ارائه گزارشی از نحوه اجرای طرح امداد نوروزی اظهار کرد: این طرح از روز ۲۶ اسفند آغاز خواهد شد و تا پایان روز ۱۴ فروردین ادامه خواهد یافت.
وی افزود: خدمات درون تعمیرگاهی و برون تعمیرگاهی با حضور نمایندگی های کشیک و واحدهای امدادی به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.
فخاریان تصریح کرد: هماهنگی های لازم با پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی و همچنین راهداری صورت گرفته تا سطح خدمات به بالاترین حد ممکن برسد.
رئیس طرح امداد و خدمات نوروزی سایپا خاطرنشان کرد: تمامی نمایندگی های سایپا و واحدهای امدادی در سراسر کشور با یک بسیج عمومی آماده ارائه خدمات گسترده در سراسر کشور هستند.
گفتنی است امدادخودرو سایپا در تمامی روزهای سال با شماره تماس ۰۹۶۵۵۰ آماده ارائه کلیه خدمات امدادی به مشتریان است.
مطالب مرتبط

ثبت درخواست خرید محصولات ایرانخودرو از امروز
29 فروردین 1404
ترس از انتقام ایران؛ عامل اصلی تغییر رویکرد ترامپ
29 فروردین 1404
بانک سپه هک نشده است/ آخرین وضعیت سند راهبردی فضای مجازی
29 فروردین 1404
فناوری فضایی بحرانهای طبیعی را زودتر از وقوع پیش بینی میکند
28 فروردین 1404
حراج شمش طلا یکشنبه برگزار میشود
28 فروردین 1404
دیدگاهتان را بنویسید