تصویر روز: بیمه رازی درهمایش بین المللی فروش خدمات بیمه که با حضور برایان تریسی برگزار شد از محصول جدید خود با عنوان “بیمه زندگی آینده ساز ” رونمایی کرد.
محمود امرالهی در این مراسم گفت: شرکت بیمه رازی محصول جدید خود را که با کار گروهی تهیه کرده است به بازار مالی و نسل جوان عرضه خواهد کرد تا آینده کشور خود را بسازند. این محصول توسط بیمه مرکزی تایید شده وهمزمان با سالروز۱۳ آبان ماه از آن رونمایی می شود.مدیر عامل بیمه رازی در ادامه افزود: صنعت بیمه بایستی در زمینه بیمه های زندگی احساس نیاز واقعی را در مردم ایجاد کند که امر نیز جزوء اهداف شرکت بیمه رازی است.وی هدف از برگزاری این همایش را اطلاع رسانی استراتژیک شرکت، شروع آموزش حرفه ای برای شبکه فروش و کسب راهنمایی از استاد برجسته “برایان تریسی” برای این که در صنعت بیمه در جهان بتوان حرفی برای گفتن داشته باشیم، عنوان کرد.
امرالهی در خصوص ضریب نفوذ بیمه در کشور گفت: در حال حاضر ضریب نفوذ بیمه در کشور ۲.۱ است و این بدان معنا است که حداکثر ۲۰ درصد جان و مال مردم جامعه بیمه شده است در حالی که ظرفیت گسترش بیمه اشخاص و زندگی در کشور وجود دارد و باید به آن پرداخته شود و محصولات را به همه عرضه کرد.وی افزود: سال گذشته ۳۷۰۰ میلیارد تومان در کشور بیمه زندگی فروخته شده است و اگر هر ایرانی یک بیمه نامه زندگی داشته باشد می توانند از۲۰ هزار تومان تا ۶۸۸ هزار تومان اقساط پرداخت کنند.
وی تصریح کرد: صنعت بیمه می تواند در زمینه ایجاد اشتغال کار کند.در حال حاضر سرمایه گذاری در بانک ها و مبادلات خارجی صورت می گیرد در حالی که پتانسیل عظیمی در جیب مردم نهفته است و صنعت بیمه هنوز نتوانسته اشتیاق برای خرید بیمه را در بین مردم ایجاد کند در حالی که انجام این کار در راستای سیاست های اقتصادی مقام معظم رهبری است.
وی گفت: استراتژی شرکت بیمه رازی با توجه به تغییر مدیریتی ایجاد توازن در پرتفوی و افزایش سهم بیمه زندگی به ۳۵ درصداست.وی برنامه های دیگر بیمه رازی را توجه به سهامداران و خرده فروشی با ابزارهای نوین عنوان کرد وافزود: در این راستا کمیته بیمه زندگی فعال شده و قریب ۲ هزار نفر ساعت کار کارشناسی روی محصول جدید انجام گرفته است .
امرالهی درادامه گفت: از دیگربرنامه های در دست اجرای شرکت بیمه رازی اعطای میز کار به نمایندگان فروش بیمه زندگی، برنامه ریزی برای جلب نمایندگان، تبلیغ گسترده برای فروش بیمه های زندگی، تدوین طرح های انگیزشی با تسهیلات متنوع، تاکید به پرداخت سود مشارکت، استفاده از وب سایت های تخصصی، بازنگری در دستور صدور خسارت و طراحی محصول های جدید است.
وی با تاکید بر این نکته که با آغاز به کار در بیمه رازی تاکید بر آموزش را سر لوحه کار خود قرار دادم چرا که معتقدم بدون آموزش به اهداف کوتاه مدت، میان مدت، بلند مدت و اهداف عالی نخواهیم رسید، تصریح کرد: ما از مدل های موفق الگو برداری خواهیم کرد.
دیدگاهتان را بنویسید