آیفون ارزان قیمت به بازار آمد + مشخصات

تصویر روز: شرکت اپل از یک نسخه کوچکتر و ارزان تر آیفون با هدف جذب مشتریان بیشتر رونمایی کرد.

به گزارش رویترز، اپل برای افزایش مشتریان خود به ویژه در بازارهای نوظهور و احتمالا چین (بزرگترین بازار خریدار گوشی‌های هوشمند) از یک نسخه کوچک‌تر و ارزان تر آیفون رونمایی کرد.

اپل به دنبال معکوس کردن روند کاهش فروش جهانی مهمترین محصول استراتژیک خود است.

این دستگاه جدید بنام آیفون SE دارای یک نمایشگر ۴ اینچی است و قیمت آن از ۳۹۹ دلار شروع می‌شود. این محصول جدید پس از آیفون ناموفق ۵C، دومین تلاش اپل برای تصاحب بازارهای شلوغ رده متوسط است.

قیمت این گوشی از قیمت ۶۴۹ دلار بالاترین آیفون کنونی اپل که پرداخت ان از عهده بسیاری از خریداران خارج است کاملا پایین تر است. این گوشی جدید از پردازشگر معروف A9 اپل بهره میبرد که سرعت این گوشی را دو برابر سرعت آیفون ۵C می‌کند.

اپل پس از بالا بردن سایز نمایشگر آیفون ۶ و ۶ پلاس در سال ۲۰۱۴ این بار مجددا به همان سایز جمع و جور ۴ اینچی بازگشته است.

قلب تپنده آیفون SE یک پردازنده ۶۴ بیتیA9 در کنار یک پردازشگر حرکتی M9 درست مثل آیفون ۶S است. این نشان می‌دهد که این گوشی می‌تواند دقیقا مثل پرچمدار کنونی اپل بازیها و برنامه ها را با همان نرمی و روانی اجرا کند. همچنین دوربین آیفون SE مثل آیفون S6 دارای وضوح ۱۲ مگاپیکسل است و از امکان ثبت تصاویر Live و فیلمبرداری ۴K برخوردار است.

آیفون SE در مقایسه با ۵S دارای LTE، Wi-Fi سریع تر، شارژ باتری بیشتر، میکروفن جدید و امکان جدید و فوق العاده سیستم پرداخت اپل است. تیم کوک مدیرعامل اپل در مراسم رونمایی از این گوشی گفت: خیلی ها منتظر این گوشی بودند و فکر میکنم آنها این محصول را دوست خواهند داشت.

آیفون SE 399 دلاری دارای حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی است و قیمت نسخه ۶۴ گیگابایتی آن ۴۹۹ دلار است. این گوشی در رنگهای طلایی و رز گلد و همچنین رنگهای سنتی تر سفید و مشکی عرضه خواهد شد. سفارش این گوشی از ۲۴ مارس آغاز میشود و ۳۱ مارس روانه بازار خواهد شد. این گوشی تا پایان می در بیش از ۱۰۰ کشور عرضه خواهد شد. ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *