آغاز بارندگی ها از فردا

تصویر روز: از فردا بعد از ظهر موج جدیدی از بارش‌ها از نوار غربی وارد کشور می‌شود و در برخی از استان ها شاهد اولین بارندگی‌ خواهیم بود.

اصغری افزود: از فردا در استان های آذربایجان‌های غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام و شمال خوزستان شاهد اولین بارندگی‌ها خواهیم بود. امروز بعدازظهر سامانه بارشی شرق کشور را ترک می کند و شب سردی برای نیمه شرقی قابل پیش بینی است.

وی گفت: امروز بعد از ظهر در آذربایجان غربی ، گلستان ، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان ، شرق استان های هرمزگان ، کرمان و یزد پدیده غالب رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات با بارش برف همراه است.

اصغری افزود: امشب با کاهش دما در نیمه شرقی و افزایش دما در نیمه غربی کشور و سواحل دریای خزر روبرو هستیم.به گزارش  صدا و سیما وی گفت: در استان گیلان امروز با وزرش باد نسبتا گرم روبرو هستیم که این شرایط ناپایدار و گذراست.

اصغری افزود: از بعد ازظهر شنبه شاهد ابرهای باران زا، رگبار و رعد و برق در مناطق جنوبی کشور از جمله الوند کنار ، فکه ، دشت عباس ، آبادان ، خرمشهر ، بستان ، موسیان خواهیم بود.

کارشناسی سازمان هواشناسی گفت: امروز پدیده غالب و مشترک برای بیشتر مناطق کشور وزش باد است و دمای تهران هم اکنون ۶ درجه بالای صفر و در گرم‌ترین ساعات به ۱۸ درجه می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *