خدمات ۲۴ ساعته و بدون وقفه بانک شهر

تصویر روز: رییس منطقه پنج بانک شهر با تاکید بر ارایه بیشترین و بهترین خدمات بانکی توسط بانک شهر در طول تعطیلات نوروزی امسال گفت: اقدام بانک شهر در راه اندازى “خود بانک” و “شهر نت” براى اولین بار در بانکدارى کشور تجربه شده و بانک شهر این افتخار را دارد که این روش بانکداری رادر بانک مرکزى به نام خود به ثبت برساند.

سرپرستی منطقه پنج بانک شهر شامل استانهاى البرز، مازندران و گلستان است که در کرج داراى ۸ شعبه و ۹ باجه و در استان مازندران نیز داراى ۴ شعبه در شهرهای رامسر، بابل، امل و سارى و در استان گلستان نیز ۲ شعبه در شهرهای گرگان و گنبد است، این سرپرستى همچنین سامانه پیشخوان بانک شهر را در رامسر، سلمانشهر، نوشهر، رویان ، قائم شهر، سارى ۳ دستگاه و نیز على اباد کتول، کردکوى، ازاد شهر و گنبد کاووس۲ دستگاه راه اندازی کرده است.

شهرام عالى پور در گفت و گو با شبکه خبری کرج در تشریح فعالیت های بانک شهر در تعطیلات نوروز امسال افزود: کارکنان این بانک از روز ۲۹ اسفند ۹۴ و در سراسر کشور تا پایان تعطیلات نوروزى در آماده باش کامل بوده و خدمات دهى در طول تعطیلات را از طریق پیشخوان هاى شهر نت ارایه کرده اند.

سامانه های بانک شهر حتی یک دقیقه هم متوقف نشده است

وی یادآور شد: سرپرستى بانک شهر با دارا بودن ۷ پیشخوان در شهرهای استان البرز واقع در مناطق، چهار راه طالقانى، میدان نبوت، زیر پل ازادگان، ششم رجایى شهر و ۱۳ رجایى شهر کرج ، منظریه و فلکه ۵ فردیس و ۴ پیشخوان دیگر در محمد شهر، مشکین دشت، هشتگرد و نظر اباد با تمام ظرفیت و هر کدام با ۲ راهبر، هر روزه تا ساعت ۲۴ فعال بوده و به شهروندان و مسافران نوروزى خدمات ارایه می کنند.

رییس منطقه پنج بانک شهر تاکید کرد: قابل توجه اینکه کارکنان و تجهیزات بانک شهر از چنان آمادگی برخوردار بوده است که هیچیک از سامانه های این بانک تا امروز حتى یک دقیقه نیز متوقف نشده و خدمات بانکی را به نحو مطلوب به مشتریان ارایه کرده است.

عالی پور ادامه داد: برای ارایه خدمات هرچه بیشتر و بهتر به عموم مردم، در هر سامانه پیشخوان یک دستگاه خودپرداز، یک دستگاه صدور کارت هدیه با متن دلخواه، یک دستگاه خود دریافت ۲ منظوره که قابلیت پرداخت دارد و در برخى نیز یک دستگاه خودپرداز دیگر اضافه شده است،.

وی گفت: در پیشخوان واقع در ازادگان کرج یک دستگاه VTM (خودبانک) که به شکل آنى افتتاح حساب، صدور کارت نقدى، پرداخت اقساط، ارسال حواله ساتنا و پایا، صدور ضمانتنامه بانکى، دریافت صورتحساب و چندین قابلیت دیگر را دارد، راه اندازی شده و هر روز تا ساعت ۲ بامداد به مراجعان خدمات دهى می کند.

تحقق بانکداری الکترونیک از هدف های جهادی مدیرعامل بانک شهر به شمار می رود

عالی پور، فعالیتهای بانک شهر در تعطیلات نوروزی امسال را شروعی تازه، متناسب و تعیین کننده در بانک داری الکترونیک توصیف کرد و افزود: تحقق بانکداری الکترونیک یکی از هدفهای جهادی و اولویتهای مدیرعامل بانک شهر جناب آقاى دکتر پورزرندى به شمار می رود و فعالیت های این بانک در سال جاری می تواند افق روشنی را برای کل سیستم بانکداری و حرکت در جهت بانکدارى الکترونیک در کشور ایجاد کند.

رییس منطقه پنج بانک شهر، ارایه خدمت به مردم در تمامى روزها و در تمامى ساعات را از افتخارات این بانک دانست و خاطرنشان کرد: درحالی که خودپرداز برخی بانکها در طول این ایام دچار وقفه شده، بانک شهر با وجود حجم و تراکم شمار پیشخوانهای خود در نقاط مختلف استانهای مازندران، گلستان و البرز، تاکنون به همت کارکنان شریف و زحمتکش لحظه ای از ارایه خدمت باز نایستاده و انبوه مراجعان نه تنها افتخار که مسوولیت این بانک را مضاعف تر و سنگین تر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *