اقامت ۱۵ هزار گردشگر نوروزی در البرز

تصویر روز: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از رشد ۱۵ درصدی گردشگران نوروز امسال در این استان خبر داد و گفت: بیش از ۱۵ هزار گردشگر طی ۵ روز تعطیلات نوروز، ضمن اقامت در مراکز تفریحی، از مناطق تاریخی و جاذبه های گردشگری البرز بازدید داشته اند.

 دکتر هیربدمعصومی به تفکیک آمار مسافران نوروزی این استان را در هتل های البرز، ۲ هزار و ۴۱۲ میهمان، تعداد اقامت کنندگان در مهمانپذیرها را یک هزار و ۲۱۲ نفر، اقامت در هتل آپارتمان ها ۶۶۶ نفر، حضور در مسافرخانه ها ۳۲ نفر، کمپ های موقت ۲ هزار و ۳۵۳ نفر، اقامت در مدارس۳ هزار و ۹۴۴ نفر، مهمانسراهای ادارات و سالنهای ورزشی ۹۷۷ نفر، اقامت در چادرهای پارک ها را نیز ۳ هزار و ۹۶۷ نفر اعلام کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، همچنین بیان کرد: در این ایام تعداد بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی، رستورانها،دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی بین راهی تا تاریخ مذکور، ۵۵۸ مورد بوده است و ۱۵ فقره شکایت نیز در دستور رسیدگی قرار دارد.

معصومی در ادامه آمار گردشگران نوروزی از مراکز گردشگری و تاریخی این استان را طی ۵ روز تعطیلات نوروز،۳۶۷ هزار و ۴۱۳ نفر اعلام کرد و با مقایسه این آمار نسبت به سال قبل گفت: آمار گردشگران، میهمانان و مسافران نوروز ۱۳۹۵ در استان البرز تا به اکنون ۱۵ درصد افزایش را نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *