هشدار وزیر نیرو به ساکنان غرب تهران

تصویر روز: حمید چیت چیان وزیر نیرو با اعلام اینکه مردم غرب تهران از مصرف بی رویه آب پرهیز کنند گفت: مردم غرب تهران از مصرف بی رویه آب و شستشوی فرش، زمین و ماشین و آبیاری باغچه ها به صورت جدی پرهیز کنند.

وزیر نیرو اظهارداشت: در چند روز اخیر شاهد بارش های خوبی در سطح کشور و به ویژه استان های البرز و تهران بودیم، اما این بارندگی ها منجر به گل آلود شدن آب سد کرج شده و ورودی آب غرب تهران تقریبا به صفر رسید.

وی افزود: به همین دلیل از ساکنان محلات غرب تهران به ویژه کوی نصر، جنت آباد، سردارجنگل، یوسف آباد، خیابان های اشرفی اصفهانی، آیت الله کاشانی، رسالت غرب و محدوده میدان امام حسین تا آزادی به سمت جنوب تا خیابان شوش باید از مصرف غیرضروری آب پرهیز کنند. همکاران ما در شرکت آب و فاضلاب استان تهران در تلاشند تا در اسرع وقت این مشکل را برطرف کنند.

چیت چیان بیان داشت: هم اکنون سد طالقان هم به دلیل تعمیرات از مدار خارج که بزودی و از روز پنجشنبه آب آن وارد مدار می شود و آبگیر بیلقان هم که منشاء گل آلود شدن آب بود با کم شدن کدورت آب، عملیاتی شده و آب آن تا چند ساعت آینده به شبکه وارد خواهد شد.

همچنین محمد پرورش؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران نیز گفت: در صورتی که مردم مناطق غرب تهران تا چند ساعت آینده از مصرف بی رویه آب پرهیز کنند هیچ مشکلی از نظر قطع آب وجود نخواهد داشت. وی افزود: همکاران ما در تلاشند تا دو تصفیه خانه جلالیه و کن را که به طور موقت از روز گذشته از مدار خارج شدند به مدار توزیع آب برگردانند و این اتفاق تا چند ساعت آینده خواهد افتاد.

پرورش تاکید کرد: این مشکل فقط در نواحی غرب تهران و محدوده میدان امام حسین تا آزادی و بالاتر از خیابان شوش اتفاق افتاده و هیچ نگرانی ای بابت کمبود آب در سایر نقاط شهر تهران و شهرها و شهرک های اطراف آن وجود ندارد. میزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *