نصب پیشخوان‌های بانک شهر در فردیس

تصویر روز: فرماندار فردیس در دیدار با سرپرست منطقه۵ بانک شهر، با قدردانی از خدمات این بانک، خواستار حمایت بیشتر از فعالیت‌های عمرانی این شهرستان شد.

مهندس زمانی در دیدار با رییس سرپرستی منطقه‌۵ بانک، نظم و شیوه مدیریت را از عوامل موفقیت این بانک عنوان و ابراز امیدواری کرد تا بانک شهر در تمامی سطح فردیس بتواند با ارایه خدمات نوین خود، بخشی از مشکلات مردم این شهرستان را حل کند.

فرماندار فردیس، افزود: در برخی مناطق این شهرستان که پر ازدحام و فاقد شعبه بانک است، نصب پیشخوان‌های شهرنت ضروری است که حضور پررنگ بانک شهر می‌تواند خدمت‌رسانی الکترونیک قابل‌توجهی جهت رفاه حال مردم این مناطق به همراه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان جهت اقدام و عمل در این زمینه به نظر می‌رسد، بانک شهر بدون فوت وقت از اولین لحظات سال۹۵ اقدامات عملی خود را جهت تحقق فرمایشات معظم له شروع کرده، چرا که از آغازین ساعات سال تحویل این بانک بدون لحظه‌ای تعطیلی مشغول خدمت‌رسانی به مردم عزیز میهن اسلامی بوده است.

در این دیدار، شهرام عالی‌پور، رییس سرپرستی منطقه۵ البرز نیز با ارایه گزارش عملکرد این بانک در استان البرز و شهرستان فردیس، از آمادگی بانک شهر برای کمک به توسعه و عمران شهرستان فردیس خبر داد.

عالی‌پور، خاطرنشان کرد: این بانک تامین اعتبار تمامی پروژه‌های عمرانی استان البرز را بر عهده داشته و این پتانسیل در مجموعه بانک شهر جهت پیشبرد آبادانی شهرستان فردیس نیز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *