به گزارش وبسایت بانک خودرو باید اذعان کرد که نمای جلویی این خودرو بسیار به روز شده و جیلی از این بابت پیشرفت خوبی داشته است. اما در نمای عقب آنچنان خودروی زیبایی از آب در نیامده و هنوز هم جای کار برای رسیدن به طراحی زیبا راه زیادی مانده است. البته نکته جالب در نمای جلو طرح سبیل مانند خطوط روی سپر زیرین است که نمای جالبی را در این قسمت ساخته است.
روی جیلی Boyue سه نوع پیشرانه قابل نصب خواهد بود. اولین پیشرانه ۲ لیتری با گیربکس ۶ سرعته دستی است که می تواند حداکثر ۱۴۱ اسب بخار و ۱۷۸ نیوتن متر را تولید کند. دومین پیشرانه ۱٫۸ لیتری توربو است که می تواند حداکثر ۱۶۳ اسب بخار و ۲۵۰ نیوتن متر را تولید کند اما آخرین پیشرانه هم ۱٫۸ لیتری توربو است اما با بوست بیشتر که قابلیت تولید ۱۸۴ اسب بخار و ۲۸۵ نیوتن متر را خواهد داشت.
دو مدل پیشرانه اول با دیفرانسیل جلو عرضه می شود اما نمونه آخر یعنی ۱٫۸ لیتری توربو با بوست بالا چهارچرخ متحرک خواهد بود.
طرح تمام دیجیتالی کیلومتر شمار
طراحی داخل شاسی بلند جیلی خوب و مدرن طراحی شده و صفحه نمایش لمسی و غربیلک فرمان D-Cut نیز قابل مشاهده است. پشت صفحه کیلومتر شمار تمام دیجیتالی است ولی نوع نمایش آن و مخصوصاً فونت بکار رفته برای اعداد ما را به یاد خودروهای ولوو می اندازد. همچنین سیستم هایی نظیر ترمز پارک خودکار، سیستم Auto Hold، قفل دیفرانسیل و نوع رانندگی Sport و Eco روی این چینی قدبلند قابل نصب است.
در ایران البته جیلران موتور آنچنان حال و روز خوبی ندارد و بعد از توافق هسته ای سرنوشت آن نامعلوم شده و حتی مدل های روز جیلی امگرند نیز به بازار عرضه نشد، خودرویی که توانسته بود به خوبی جای خود را در بازار پیدا کند و متاسفانه این عملکرد نامعلوم و گنگ باعث شده تا خدشه ای در اعتبار این برند در بازار بوجود آید.
دیدگاهتان را بنویسید