بلاتر : پرونده رشوه خواری بسته شده است

تصویر روز: سپ بلاتر رئیس مستعفی فیفا گفت پرونده ۱۰۰ میلیون دلار رشوه ای که گفته می شود وی دریافت کرده ، بسته شده و وی از فساد مالی مسئولان بلند پایه این فدراسیون بی اطلاع است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از توکیو ، بلاتر در این باره خاطر نشان کرد پیش از بازداشت هفت تن از مسئولان فیفا در ماه مه ، پلیس سوییس باید وی را از این مسئله مطلع می کرد. وی همچنین گفت امیدوار است طی هفته های آینده به کار خود در سمت ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال بازگردد. وی در خصوص بازداشت های ماه مه افزود : «این یک سونامی بود که فیفا را در بحران فرو برد».

رئیس سوییسی مستعفی فیفا تصریح کرد : «مقامات سوییس دست‌کم باید مرا از وقوع چنین اتفاقی آگاه می کردند.هنگامی که این اتفاقات و رویدادهای کنفدراسیون های مختلف را مشاهده کردم و همچنان نیز می بینم ، شوکه شدم». سپ بلاتر اضافه کرد : «من از نظر اخلاقی در قبال فعالیت های ناشایست اعضای کمیته اجرایی خود مسئولیتی ندارم چرا که من این امکان را ندارم که آنها را منصوب یا برکنار کنم».

بازداشت مقامات فیفا در زوریخ منجر به اتفاقاتی شد که بلاتر را وادار به استفا کرد.وی اکنون به حالت تعلیق درآمده و حق فعالیت در فیفا را ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *