تصویر روز: هوآوی در نمایشگاه CES ۲۰۱۸ حضور فعالی داشت. این حضور در سایه عرضه گوشی های جدید سری Mate ۱۰ و موفقیت اخیر این سری از گوشی های پرچم دار در بازارهای جهانی، مورد استقبال چشمگیر بازدید کنندگان CES ۲۰۱۸ قرار گرفت.
ریچارد یو، مدیر عامل هواوی در سخنرانی خود در این نمایشگاه گفت: “هواوی رشد قابل توجهی در بازارهای جهانی داشته است و تلاش هوآوی این است که این رشد در بازارهایی مانند بازار آمریکا نیز ادامه دار باشد.” هواوی قصد دارد به زودی عرضه محصولات خود را در فروشگاه های آن لاین بزرگ آمریکا مانند Best Buy، Amazon، Newsegg و . . . توسعه دهد و با توجه بیشتری به بازار آمریکا به جنگ با رقبای خود در بازار گوشی های هوشمند بپردازد.
هوآوی در CES ۲۰۱۸ همکاری تجاری خود با چند شرکت صاحب نام را رسانه ای کرد که از این جمله می توان به همکاری هوآوی با برند محصولات لوکس مونت بلان (Mont Blanc) اشاره کرد. این برند به زودی یک کیس چرمی ویژه برای گوشی HUAWEI Mate ۱۰ Pro که به رنگ مشکی است به بازار چین عرضه خواهد کرد. به علاوه HUAWEI در CES ۲۰۱۸ همکاری تجاری خود با دو شرکت IMAX و Xerpi در حوزه توسعه تکنولوژی های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی VR/AR را نیز اعلام نمود. بر همکاری پیشین و مسبوق به سابقه هواوی با پورشه دیزاین (PORSCHE DESIGN) هم در این نمایشگاه همچنان تاکید شد.
حضور هواوی در CES ۲۰۱۸ مورد توجه رسانه های تخصصی حوزه تلفن همراه هم قرار گرفت و از این حیث هوآوی موفق به دریافت چند نشان ارزشمند در CES ۲۰۱۸ از این رسانه های تخصصی گردید که در ادامه به سه نمونه از آنها اشاره می شود:
Tech Radar گوشی Huawei Mate ۱۰ Pro را به عنوان بهترین گوشی هوشمند یا Best Smart Phone نمایشگاه معرفی کرد.
همچنین Android Central گوشی Huawei Mate ۱۰ Pro را به عنوان انتخاب برتر یا Top Pick نمایشگاه CES ۲۰۱۸ معرفی کرد.
به علاوه Android Police هم گوشی Huawei Mate ۱۰ Pro را به عنوان یکی از بهترین محصولات نمایشگاه یا Best of CES انتخاب و معرفی نمود.
دیدگاهتان را بنویسید