اجرای طرح پایش سلامت ویژه خانواده های شهدا وایثارگران

 

تصویر روز: قائم مقام بنیاد شهید و امورایثارگران با اشاره به فعالیت های صورت گرفته از سوی دولت دراین بخش گفت: طرح پایش سلامت ویژه خانواده های شهدا و ایثارگران کشور برای کاهش دغدغه های درمانی این قشر اجرایی شده است.

“سردار محسن انصاری” در دیدار با استاندار البرز اظهارداشت: در بخش سلامت و درمان، جانبازان، ایثارگران، همسران و والدین خانواده های معظم شهدا که توجه ویژه ای شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس طرح پایش سلامت و اختصاص پزشک مخصوص ویژه این قشر در برنامه های اصلی بنیاد شهید کشور مورد توجه قرار گرفته ودر بحث بیمه ایثارگران نیز ساماندهی لازم انجام شده است.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص پیگیری مطالبات ایثارگران نیز گفت: ۸۰ درصد مطالبات ایثارگران پرداخت شده و در تلاش هستیم تا پایان شهریور ماه امسال مابقی آن نهایی شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه در حوزه ارتقاء سطح علمی خانواده های معظم شاهد و فرزندان شهدا و ایثارگران نیز برنامه ریزی شده افزود: ۱۶۰ هزار دانشجو و۷۰۰۰ نخبه در کشور مشغول به تحصیل هستند که همگی از ایثارگران، فرزندان شهدا و همسران آنها هستند، در این زمینه مرکز دانش پژوهشان و تشکل های علمی ایثارگری را در کشور تشکیل و ساماندهی داده ایم.

انصاری خاطرنشان کرد: در خصوص دغدغه مسکن خانواده های ایثارگر نیز تلاش های بسیاری انجام شده با توجه به اینکه پروژه های مسکن مهر قابل توجهی نیز در کشور احداث شده اگر بسترهای تردد و خدماتی ،آموزشی ایجاد شود می توان به نتایج مطلوب تری دراین حوزه دست یافت.

استاندار البرز نیز در این دیدار مشترک بخشی از دغدغه های جامعه ایثارگران و خانواده های معظم شهدای استان را مطرح نمود.ساماندهی گلزارشهدا و پیگیری مسکن ایثارگران ازموضوعات طرح شده در این دیدار مشترک بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *