• New title for a=>html, img=>alt
  • همایش تجاری ایران و روسیه ۴ خرداد در مسکو برگزار می شود

    تصویر روز: مدیر عامل شرکت پارس پگاه تجارت اعلام کرد: همایش تجاری ایران و روسیه چهارم و پنجم خرداد ماه امسال در هتل رادیسون رویال مسکو برگزار می شود.

    حسن مرتجی با بیان این مطلب افزود: این همایش دو روزه با همکاری اتاق های بازرگانی و صنعت روسیه ، مسکو ، آستراخان و با مشارکت اتاقهای بازرگانی کراسنودار، روستوف، ولگوگراد و استاورپل از جنوب روسیه برگزار خواهد شد.

    وی اظهارداشت: این همایش با هدف توسعه مراودات و مبادلات ایران روسیه و افزایش صادرات غیر نفتی کشور در بخش های صنعت ساختمان و انرژی، صنایع غذایی، روش های ابیاری و کشاورزی، بیمه، بانک، حمل و نقل، امور گردشگری و خدمات فنی مهندسی و صدور کالا برگزار می شود.

    مرتجی در ادامه اظهارداشت: با توجه به فرصتها و امیدهایی که در فضای پسا برجام به ویژه در حوزه های توسعه تجارت خارجی بوجود آمده ، در آینده نزدیک شاهد جهش در روابط اقتصادی بین ایران و کشورهای منطقه به ویژه کشور روسیه خواهیم بود.

    وی معتقد است: هم اکنون که تصمیم گیران عالی دو کشور عزم جدی برای گسترش روابط دو جانبه دارند و حجم سفر مسئولان بلند پایه اقتصادی بخشهای دولتی و خصوصی و تبادل هیاتهای تجاری بین دو کشور افزایش یافته، فرصت مضاعفی برای رفع موانع تجاری و رونق داد و ستد فراهم شده است.

    وی تاکید کرد: باید فرصتی که برای گسترش فعالیت های مشترک اقتصادی با روسیه فراهم آمده را غنیمت دانسته و در جهت تسهیل مراودات همه جانبه تجاری بین جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه نهایت تلاش را داشته باشیم.

    مرتجی در ادامه به نقش مهم برگزاری همایش های تجاری بین ایران و روسیه اشاره کرد و گفت: برگزاری همایشهای تجاری، می تواند نقش بسیار موثری در تسهیل ارتباط تجار بین دو کشور و آماده سازی بازارهای متقابل برای همکاری با یکدیگر ایجاد نماید.

    مدیر عامل شرکت پارس پگاه تجارت اظهارداشت: در این همایش دو روزه به محور هایی شامل تاثیر دوران پسابرجام در رشد اقتصاد و حجم مبادلات ایران و روسیه و بازار کشورهای CIS، نقش و جایگاه اقتصاد و بازار روسیه در منطقه، بررسی حضور موثر در جغرافیای اقتصادی و بازار روسیه، جنوب روسیه تا حاشیه رود ولگا ، شناسایی و بررسی نیازهای بازار روسیه ، ذائقه، سلیقه سنجی، نیازها و رفتار مصرف کنندگان و خریداران روسی و ویژگی بازارمصرف مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

    وی در پایان تاکید کرد: بررسی نحوه حضور رقباء در بازار روسیه ، شیوه های تبلیغات و ایجاد برندینگ ، بررسی جایگاه امور گمرکی، حمل و نقل، بیمه و بانک در تجارت با روسیه ، ارزیابی نحوه ثبت شرکت و یا نحوه افتتاح شعبه شرکت و تاسیس دفتر تجاری ، نحوه مذاکرات، عقد قرارداد و حل اختلافات با شرکتهای روسی نیز از دیگر موارد مورد بحث در این همایش دو روزه خواهد بود.

  • ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هشت + 17 =