بورس

افزایش ۲ هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۸۵ واحد افزایش به عدد ۲۵ هزار و ۹۲۹ واحد رسید

تصویر روز _ شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه) بازار سهام، با ۲ هزار و ۲۶۳ واحد افزایش معادل ۱۱ صدم درصد به دو میلیون و ۶۹ هزار و ۸۰۰ واحد رسید.

به گزارش صدا و سیما؛ شاخص هم وزن نیز با ۳ هزار و ۲۵۶ واحد افزایش معادل ۴۶ صدم درصد در محدوده ۷۱۵ هزار و ۹۸۹ واحد قرار گرفت.
نماد‌های شپدیس، خودرو، پاکشو، شستا و خساپا از نماد‌های تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد شبندر و فارس با تاثیر منفی از افزایش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.
نماد‌های ثشاهد، خگستر، حفارس و شستا هم از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر مثبت بر بازار سهام بودند. نماد ثامان، تکاردان و سصف‌ها و هم از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر منفی بر شاخص کل بورس بود. شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۸۵ واحد افزایش به عدد ۲۵ هزار و ۹۲۹ واحد رسید.
نماد دی از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر مثبت و نماد‌های بمولد، نیان، فرابورس، خاور، فن افزار و زملارد از نماد‌های با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.
بازار امروز سهام شاهد ۳۶۳ نماد مثبت برابر ۴۳۴ نماد منفی بود. ۶۱ صف خرید مقابل ۴۸ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به منفی ۴۷ میلیارد تومان رسید.
معامله گران امروز ۶ میلیارد و ۸۰ میلیون سهام را به ارزش ۳ هزار و ۳۰۸ میلیارد تومان دست به دست کردند.
ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۴۷ میلیارد دلار بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *