برانکو :هنوز قهرمانی تیم ما تضمین نشده است

تصویر روز: سرمربی تیم پرسپولیس گفت:صدرنشینی ما در لیگ خوشحال کننده است ولی هنوز تضمینی برای قهرمانی در لیگ نیست.

برانکو ایوانکوویچ در گفتگوی اختصاصی با صداوسیما گفت:خیلی مفتخرم که توانستم بخش کوچکی از شهرآورد تهران باشم و برای من لذتی بالاتر از این نیست که هوادارای ما با تلاش دو چندان بازیکنان پرسپولیس و همت آنها، راضی و خشنود از پیروزی در مقابل استقلال هستند. البته بازیکنانم مسئولیت پذیر در مقابل هواداران و حتی خانواده هایشان هستند و تمام تلاش خود را انجام دادند تا برنده بازی مقابل استقلال باشند و من از آنها صمیمانه تشکر میکنم.

برانکو درباره پاداش برد پرسپولیس مقابل استقلال هم گفت:برای بازی شهرآورد نمی شود پاداش نقدی را تعیین کردچرا که معتقدم پاداشی بالاتر از شادی مردم و هواداران پرسپولیس وجود نداردالبته پیروزی در این بازی فراتر از یک پاداش ارزش دارد و نباید فراموش کنیم که بازیکنانم ثابت کردند که شخصیت قهرمانی را دارند.

مرد اول نیمکت پرسپولیس درباره اینکه در ابتدای فصل پرسپولیس حال و روز خوبی نداشت ولی در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر فوتبال است ، نیز گفت:بدون شک خوشحالیم از اینکه در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر هستیم و به این موقعیت خوب دست پیدا کردیم ولی یک نکته نباید فراموش شود، که حالا دیگر سرنوشت در دستان ماست و باید بتوانیم همه چیز را به خوبی کنترل کنیم البته شک ندارم که بازیکنانم نمیخواهند این شانس را از دست بدهند و ما نمیخواهیم که در ۴ بازی باقی مانده تا پایان لیگ هیچ تیمی را دستکم بگیریم.

مرد شماره یک کروات نیمکت پرسپولیس درباره ربط دادن سه واژه برانکو ،پرسپولیس و قهرمانی هم نظر جالبی داد: شما همه چیز را گفتید شک نداشته باشید که قهرمان میشویم ولی یک اصل نباید فراموش شود که هنوز تضمینی برای قهرمانی ما در لیگ برتر وجود ندارد!

از برانکو درباره هواداران استقلال پرسیدیم که گفت:هواداران استقلال در کنار هواداران پرسپولیس از وفادار ترین هواداران فوتبالی هستند و برای ایران جای خوشحالی و مباهت دارد که چنین هوادارانی را دارد و همیشه برای اسقلالی ها و در هر شزایطی احترام قائل هستم، در بازی روز جمعه از تلویزیون ملی کرواسی گروهی برای پوشش تصویری بازی شهرآورد به ایران آماده بود که برای آنها هم جالب بود که هواداران بیشماری برای تماشای بازی دو تیم بزرگ ایران به ورزشگاه آمده اند و شهرآورد ثابت کرد که چه استقلالی ها و چه پرسپولیسی ها چقدر تیمشان را دوست دارند.

از برانکو درباره رجز خوانی با اعداد برای استقلالی ها پرسیدیم که پاسخ داد:اصلا اهل کری خوانی نیستم و نمیخواهم که حرکت غیر ورزشی انجام دهم که باعث دلخوری عده ای شود چرا معتقدم که بازیکنان استقلال و پرسپولیس با یکدیگر رفاقت دارند ،هرچند که بازی بر و باخت دارد و این موضوع چیز غیر طبیعی در فوتبال نیست.
برانکو درباره فارسی صحبت کردنش هم در برخی از مواقع گفت: چندان فارسی صحبت کردن را بلد نیستم ولی واژه خسته نباشید را زیاد استفاده میکن و قول میدهم که هرچه سریعتر فارسی را هم یاد بگیرم چرا که واقعا زبان شیرینی است.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره گروهی که تیم ملی فوتبال کشورمان برای رسیدن در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در آن قرار دارد هم ،اظهار داشت:گروهی که تیم ملی ایران در آن قرار دارد گروه به مراتب آسانتری نسبت به گروه دوم است ولی دلیل نمیشود که تیمهایی مانند ازبکستان ،قطر و حتی چین را دستکم بگیریم و اگر بازیکنان ایران تمرکز لازم را داشته باشنذ و به حداکثر آمادگی برسند شک نداشته باشید که تیم ملی ایران یکبار دیگر به جام جهانی صعود خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *