5941523

نگاهی نو به تبلیغات در «رسانه‌های اجتماعی»

این کتاب که میتواند به عنوان مرجعی معتبر برای اهالی رسانه و ارتباطات مورد استفاده قرار گیرد

تصویر روز ـ کتاب «نگاهی نو به تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی» با ترجمه «رضا لیاقت‌ورز» از فعالان حوزه رسانه و ارتباطات منتشر شد.

به گزارش تصویر روز ، کتاب نگاهی نو به تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی به قلم پل اومهونی و سام دروس منتشر شد. این کتاب توسط رضا لیاقت‌ورز که خود روزنامه نگار، دانش آموخته مقطع دکتری است ترجمه و منتشر شده است.

رضا لیاقت‌ورز که مدیریت روابط عمومی بانک کشاورزی، صندوق توسعه ملی و روابط عمومی بانک گردشگری را در در کارنامه خود دارد با هدف اینکه چگونه می‌توان راه و روش بازاریابی کسب‌وکار خود را با تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی متحول کرد، این کتاب را ترجمه کرده است.

این کتاب که میتواند به عنوان مرجعی معتبر برای اهالی رسانه و ارتباطات مورد استفاده قرار گیرد ۱۲۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *