981

خدمت رسانی مطلوب بیمه ملت به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری

مدیرعامل بیمه ملت به همراه رئیس و نائب رئیس هیئت مدیره این شرکت از مجتمع غرب تهران بازدید کردند

تصویر روز ـ مدیرعامل بیمه ملت به همراه رئیس و نائب رئیس هیئت مدیره این شرکت از مجتمع غرب تهران بازدید و در جریان نحوه خدمت‌رسانی این شعبه به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه ملت، در راستای ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان، بیمه‌گزاران و همچنین بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، علی‌رضا یزدان‌دوست مدیرعامل، به همراه داود قاسم‌پور، رئیس هیئت مدیره و محمدتقی چراعی، نائب رئیس هیئت مدیره این شرکت، از مجتمع غرب تهران این شرکت بازدید کردند.

در جریان این بازدید، یزدان‌دوست ضمن گفتگو با پرسنل و کارکنان این شعبه، از تلاش‌ها و خدماتشان به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری قدردانی کرد.

وی با تأکید بر جایگاه و نقش مهم این عزیزان در جامعه، اظهار داشت: تمامی کارکنان، مدیران و نمایندگان و شبکه فروش بیمه ملت همواره در تلاش بوده‌اند تا با ارائه خدمات بیمه‌ای مناسب و باکیفیت، به عزیزان بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری خدمت‌ رسانی کند.

مدیرعامل بیمه ملت گفت: تمامی کارکنان، مدیران و نمایندگان بیمه ملت با تمام توان و ظرفیت در خدمت مشتریان و بیمه‌گزاران و به خصوص بازنشستگان گرانقدر صندوق بازنشستگی کشوری هستند و آمادگی کامل برای خدمت رسانی به آنان در این شرکت وجود دارد. ما متعهدیم که با ارتقای کیفیت خدمات و توسعه پوشش‌های بیمه‌ای، رضایت این عزیزان را جلب کنیم.

در ادامه این بازدید، قاسم‌پور رییس و چراغی نایب رییس هیات مدیره بیمه ملت نیز با کارکنان این شعبه گفت‌وگو و از آنان برای تلاش‌هایشان در جهت ارائه خدمات مطلوب به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری قدردانی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *