بنگاه املاک

سقف افزایش اجاره خانه در تهران و استانها اعلام شد

میزان افزایش اجاره‌ مسکن در سال ۱۴۰۳ برای شهر تهران ۲۶ و برای شهرهای استان ۲۴ درصد نسبت به سال گذشته تعیین شد

تصویر روز ـ در جلسه شورای مسکن استان میزان افزایش اجاره‌ مسکن در سال ۱۴۰۳ برای شهر تهران ۲۶ و برای شهرهای استان ۲۴ درصد نسبت به سال گذشته تعیین شد.

به گزارش خبرآنلاین، محمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: امروز درباره بحث اجاره بها در سطح استان و میزان افزایش آن نسبت به سال قبل در جلسۀ شورای مسکن استان میزان افزایش اجاره‌ مسکن مطرح شد.

ایلنا نوشت: وی ادامه داد: علاوه بر اینکه ما در جلسه قبلی شورای هماهنگی مسکن تصویب کرده بودیم. شورای مسکن استان میزان افزایش اجاره مسکن را در سال ۱۴۰۳ برای شهر تهران ۲۶ و برای شهرهای استان ۲۴ درصد نسبت به سال گذشته تصویب کرد که انشاءالله مورد عمل قرار خواهد گرفت و در جلسه بعدی نیز گزارش از اتحادیه املاک در این خصوص خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: ما وظیفه داشتیم براساس قانون در شورای هماهنگی مسکن استان نرخ افزایش اجاره بها را تعیین کنیم و این کار انجام شد و امیدواریم در جلسه بعدی گزارش کاملی در این خصوص ارائه دهیم.

غراوی خاطرنشان کرد: ما پیشنهادمان در این زمینه را تصویب کردیم و در مرحله بعدی در شورای عالی مسکن کشور به تصویب نهایی خواهید رسید و ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *