417

آزادی حمید نوری شکستی بزرگ برای منافقین و صهیونیست‌ها بود

آزادی حمید نوری از یک سو حاکی از اقتدار ایران و دیپلماسی کشورمان بود و از دیگر سو سرشکستگی و شکستی بزرگ برای منافقین و صهیونیست‌ها به‌ارمغان آورد

تصویر روز _ نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آزادی حمید نوری از یک سو حاکی از اقتدار ایران و دیپلماسی کشورمان بود و از دیگر سو سرشکستگی و شکستی بزرگ برای منافقین و صهیونیست‌ها به‌ارمغان آورد.

به گزارش تسنیم، علی نیکزاد ثمرین نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست نشست علنی امروز را (سه‌شنبه 29 خرداد ماه) به‌عهده داشت در نطق پیش از دستور خود گفت: بر خود وظیفه می‌دانیم از تلاش‌های دستگاه دیپلماسی برای آزادی شهروند ایرانی برادر حمید نوری تشکر کنم، که به‌مدت 5 سال بدون هرگونه استدلال موجه حقوقی در کشور سوئد بازداشت بود.

وی ادامه داد: این آزادی از یک سو حاکی از اقتدار ایران و دیپلماسی کشورمان بود و از دیگر سو سرشکستگی و شکستی بزرگ برای منافقین و صهیونیست‌ها به‌ارمغان آورد تا با این روسیاهی جدید حجت دیگری در اختیار داشته باشند.
به گزارش تسنیم، حمید نوری در سال 1398 با تلاش منافقین در جریان سفر شخصی‌اش به سوئد بازداشت شد و تحت شرایط سخت قرار گرفت و از حقوق اولیه انسانی و یک زندانی محروم بود. با تلاش دستگاه دیپلماسی و هم‌چنین سایر نهادها 26 خردادماه امسال آزاد شد و به کشورمان بازگشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *