12

دستگیری کلاهبرداران اينترنتی در البرز

سردار هداوند در پايان از شهروندان خواست، هنگام خريد از سايت هاي موجود در اينترنت، مراقب کلاهبرداران اينترنتي باشند

تصویر روز _ فرمانده انتظامي استان از دستگيري 4 نفر که اقدام به 50 ‏ميليارد ريال کلاهبرداري اينترنتي از افراد کرده بودند و شناسايي 25 شاكي در اين ‏رابطه خبرداد‎. ‎

سردار “حميد هداوند”در گفت‌ وگو با خبرگزاري پليس، در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي وصول يک فقره پرونده مبني بر کلاهبرداري و برداشت غير مجاز از حساب يکي از شهروندان از طريق تماس تلفني به پليس فتا استان ، رسيدگي به مورد در دستور کار کارشناسان اداره مبارزه با جرايم سايبري اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد اعضاي اين باند کلاهبرداري پس از اغفال افراد در فضاي مجازي به بهانه هاي مختلف و اخذ اطلاعات بانکي و رمز ورود به اينترنت بانک آنان اقدام به خالي نمودن حساب شهروندان در سطح استان و کشور نموده و اقدام به انتقال وجوه به حساب هاي ديگر مي نمايند.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به دستگيري 4 نفر در اين خصوص گفت: ارزش کلاهبرداري صورت گرفته 50 ميليارد ريال بوده و تا کنون بيش از 25 شاکي از استان هاي البرز ،تهران ، خراسان رضوي ، گيلان ، آذربايجان شرقي ، مازندران و کرمان در اين خصوص شناسايي و پرونده همچنان درحال رسيدگي مي باشد.

سردار هداوند در پايان از شهروندان خواست، هنگام خريد از سايت هاي موجود در اينترنت، مراقب کلاهبرداران اينترنتي باشند و هرگز رمز کارت بانکي خود را در اختيار ديگران قرار ندهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *