تاکسی برقی

انتقاد از افزایش ۵۰ درصدی کرایه تاکسی‌های برقی

افزایش ۵۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی‌های برقی در مقایسه با نرخ کرایه‌های تاکسی‌های بنزینی، برخلاف مصوبه شورا و غیرقانونی است

تصویر روز _ مهدی چمران گفت: افزایش ۵۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی‌های برقی در مقایسه با نرخ کرایه‌های تاکسی‌های بنزینی، برخلاف مصوبه شورا و غیرقانونی است.

به گزارش صدا و سیما ، رئیس شورای شهر تهران در واکنش به اعلام خبر افزایش ۵۰ درصدی نرخ کرایه‌های تاکسی‌های برقی از سوی سرپرست سازمان تاکسیرانی گفت: شورای شهر تهران هر ساله نرخ کرایه‌های حمل و نقل از جمله اتوبوس، تاکسی و مترو را براساس لایحه شهرداری تهران، بررسی و در نهایت تصویب می‌کند.

مهدی چمران افزود: شهرداری تهران نیز مکلف است براساس مصوبه شورای شهر تهران، نرخ کرایه‌های حمل و نقلع عمومی را ابلاغ و هر کدام از بخش‌ها مکلفند براساس مصوبه شورای شهر تهران، کرایه‌ها را دریافت کنند.

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: امسال نیز شورا نرخ کرایه‌های تاکسی را تصویب و به شهرداری ابلاغ کرده است و سازمان تاکسیرانی نیز موظف و مکلف است براساس آنچه که شورا به تصویب رسانده نرخ کرایه‌ها را به رانندگان اعلام و دریافت کنند.

مهدی چمران افزود: افزایش ۵۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی‌های برقی در مقایسه با نرخ کرایه‌های تاکسی‌های بنزینی، برخلاف مصوبه شورا و غیرقانونی است و تاکسی‌های برقی نیز باید براساس آنچه که شورا مصوب کرده است، کرایه دریافت کنند.

رئیس شورا همچنین گفت: شهرداری تهران می‌تواند در لایحه‌ای، افزایش کرایه‌های تاکسی‌های برقی را به شورا ارائه کند و در صورتی که شورا موافق باشد، می‌تواند کرایه‌های تاکسی‌های برقی را براساس آنچه شورا مصوب می‌کند، دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *