سردار عباسعلی محمدیان

دستگیری ۴ قاچاقچی مواد مخدر در پایتخت

این محموله که بیشترین آن از نوع هروئین است، در پوشش‌ها و محموله‌های مختلف کشف شده است

تصویر روز _ فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف ۳۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در پایتخت خبر داد و گفت: این محموله که بیشترین آن از نوع هروئین است، در پوشش‌ها و محموله‌های مختلف کشف شده است.

به گزارش صدا و سیما، سردار عباسعلی محمدیان گفت: پلیس با تجهیزات ویژه‌ای که در اختیار دارد، از داخل ۳ تریلر که حداقل ۶۰ تُن بار داشتند توانست ۳۵۰ کیلوگرم هروئین کشف کند.

­این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این عملیات ۴ قاچاقچی اصلی دستگیر شد، افزود: این محموله در حال انتقال به خارج از تهران و به سمت مرز بوده که با تلاش شبانه روزی همکاران شناسایی و توقیف شدند.

­فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص کشفیات در فضای مجازی گفت: مجرمان از همه بستر‌ها برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌کنند که یکی از آنها فضای مجازی است و به تمام کسانی که از بستر فضای مجازی توزیع مواد مخدر دارند همچنان هشدار می‌دهیم که پلیس توانمند و اشراف بر مجرمان دارد و آخر عاقبشان مجازات و بازداشتگاه است.

­سردار محمدیان با اشاره به اینکه محله‌هایی که شاید برای ساکنان آنجا ندیدن معتاد آرزو شده بود امروز پاکسازی و عدم حضور معتادان را شاهد هستیم، ­گفت: توزیع کنندگان دستگیر می‌شوند و تهیه مواد به سادگی دیگر امکان پذیر نیست، برخورد و جمع آوری معتادان و قاچاقچیان و توزیع کنندگان همچنان ادامه دارد.

­این مقام انتظامی افزود: در عملیات ۳ ماهه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، ۵ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال جاری کشف شد که این ۳۵۰ کیلوگرم قسمتی از کشفیات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *