54
محمدرضا سلطانی:

سیاست‌های جدید دفاتر خدمات الکترونیک قضایی بزودی ابلاغ می شود

مهمترین سیاست‌های جدید تدوین شده در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، اداری و فرهنگی این مرکز به زودی اعلام می شود

تصویر روز – مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی اعلام کرد: مهمترین سیاست‌های جدید تدوین شده در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، اداری و فرهنگی این مرکز به زودی اعلام می شود.

به گزارش تصویر روز محمدرضا سلطانی با بیان این مطلب در همایش مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی خراسان رضوی که در تالار نور مشهد برگزار شد ، اظهارداشت: با ابلاغ این سیاستها، محتوای سند تحول و تعالی قوه قضاییه، با جدیت بیشتری محقق خواهد شد.

وی اظهارداشت: تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی موجب شد تا قوه قضاییه با بازنگری در اولویت‌های خود، پاسخگویی قوی‌تر وغنی‌تری را به مراجعین داشته باشد، گفت: این دفاتر از مجموعه‌ای مردمی هستند که خدمات رسانی را به عموم جامعه دارند.

محمدرضا سلطانی افزود: مرکز تماس پشتیبانی خدمات الکترونیک قضایی (سامانه ۱۴۷۰ بدون پیش‌شماره) با هدف پاسخگویی به پرسشهای کاربران سایت adliran.ir، مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و کاربران آن دفاتر و همچنین ذینفعان این نوع خدمات در داخل و خارج از کشور در خصوص خدمات الکترونیک قضایی راه اندازی شده است. این مرکز در حال حاضر تا ساعت ۲۳ به پاسخگویی مخاطبان است.

مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۱۲۰۰ دفتر در سراسر کشور به مراجعان خدمات لازم را ارایه می دهند.

شایان ذکر است در حاشیه‌ی این همایش که با همکاری معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری خراسان رضوی و نماینده مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی این استان برگزار شد، هیأت اعزامی از مافا قوه قضائیه و کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، با حجه الاسلام والمسلمین زرندی ، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی دیدار و از سه دفتر خدمات الکترونیک قضایی آقایان علیرضا کاووسی، محمدرضا غلامپور و حسن حمیدی فر بازدید و به بررسی مسائل و مشکلات مدیران، کاربران و مراجعان پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *