2147483648 210203

دیدار دکتر حسن پور با رئیس اتاق بازرگانی ایران

بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری فرد اصلح کسی است که راه حل رفع مشکلات را فقط در رابطه با آمریکا نداند

تصویر روز ـ رئیس سازمان سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشوراعلام کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری فرد اصلح کسی است که راه حل رفع مشکلات را فقط در رابطه با آمریکا نداند بلکه به معنای واقعی به مبانی نظام پایبند باشد.

به گزارش تصویر روز دکتر حسن پور  با بیان این مطلب در دیدار با مهندس حسن زاده رئیس اتاق بازرگانی ایران ضمن تشکر از اقدامات اتاق بازرگانی در دعوت از فعالان اقتصادی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اظهارداشت: فرد اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری کسی است که خود را آویزان این قدرت و آن قدرت نکند و راه حل رفع مشکلات را فقط در رابطه با آمریکا نداند.بلکه به معنای واقعی به مبانی نظام پایبند و از ظرفیت‌های کشور و ارتباطات بین المللی بویژه همسایگان نهایت استفاده را ببرد.

سردار حسن پور سپس با ارایه گزارشی از اقدامات بسیج تجار و فعالان اقتصادی ، هدف از تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار امین را هم افزایی بین تجار ایرانی و خارجی و کمک به تحقق فرمان مقام معظم رهبری در امر تولید و تجارت دانست و از همکاری رئیس و هیأت رئیسه اتاق بازرگانی ایران و اتاقهای سراسر کشور قدردانی کرد.

در ادامه مهندس حسن زاده رئیس اتاق بازرگانی ایران ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت پذیرفته توسط بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور و اتحادیه بین‌المللی تجار امین، بر همکاری همه جانبه با بسیج تأکید کرد.وی در پایان بر مشارکت پرشور آحاد مردم بویژه فعالان اقتصادی تأکید کرد.

شایان ذکر است در این نشست دکتر نجفی مسول حوزه ریاست اتاق بازرگانی و آقایان علی درویش دبیر کل بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور  و سید مهدی موسوی مدیر اجرایی نیز حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *