koshti
اخلاقی :

فرنگی‌کاران بدون دغدغه راهی پاریس شدند

دارنده ۲ مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی جهان گفت: تیم‌های کشتی کشورمان از شرایط و تدارکات بسیار خوبی از جمله دکتر روانشناس، تغذیه و اردو بهره بردند تا بدون کوچک‌ترین دغدغه راهی المپیک شوند.

تصویر روز : به گزارش ایرنا؛ مسابقات کشتی در بازی‌های المپیک پاریس روزهای ۱۵ تا ۲۱ مردادماه در شهر پاریس برگزار خواهد شد و کشتی ایران با ۱۱ نماینده در این آوردگاه بزرگ حضور خواهد داشت. گوش‌شکسته‌های ایرانی در کشتی فرنگی ۶ سهمیه و در کشتی آزاد پنج سهمیه کسب کرده‌اند.

کشتی فرنگی در این رقابت‌ها با ترکیب مهدی محسن‌نژاد، سعید اسماعیلی، امین کاویانی‌نژاد، علیرضا مهمدی، محمد هادی ساروی و امین میرزازاده به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

حبیب اخلاقی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا توضیح داد: تیم‌های کشتی کشورمان از شرایط و تدارکات بسیار خوبی از جمله دکتر روانشناس، تغذیه و اردو بهره بردند تا بدون کوچک‌ترین دغدغه راهی بازی‌های المپیک پاریس شوند.

وی بیان کرد: با توجه به شناختی که به عنوان شاگرد و همکار در کنار حسن رنگرز داشتم، او به همراه کادر فنی خود برای موفقیت تیم شبانه‌روزی تلاش می‌کنند تا نتایج قابل قبولی بدست آید. رنگرز از لحاظ فنی، تحصیلات و تجربه یکی از بزرگان کشتی فرنگی کشورمان است که توانسته با درایت خود در ۲ سال اخیر موفقیت زیادی را رقم بزند. سقف آرزوی ورزشکار رسیدن به خوش‌رنگ‌ترین مدال در المپیک است که امیدوارم نمایندگان کشورمان بتوانند در پاریس انتظارات را برآورده سازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *