baran

هواشناسی; بارش ۴روزه در ۱۵ استان

سازمان هواشناسی از بارش باران و رعدوبرق طی امروز تا شنبه هفته‌ آینده در ۱۵ استان خبر داد و برای ۱۲ استان هشدار آب‌گرفتگی و خسارت به کشاورزان صادر کرد.

تصویر روز ـ به گزارش تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از امروز، چهارشنبه ۲۸ شهریور، تا شنبه هفته آینده برای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گلستان، گیلان، مازندران، دامنه و ارتفاعات در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان و برخی مناطق خراسان شمالی افزایش ابر، بارندگی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در برخی مناطق گردوخاک پیش‌بینی شده است.

امروز علاوه بر مناطق ذکرشده در برخی نقاط خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و برای فردا پنجشنبه در برخی مناطق خراسان رضوی و خراسان جنوبی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

یکشنبه هفته آینده در استان‌های آذربایجان غربی،‌ آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان گاهی افزایش ابر، بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی روی می‌دهد.

امروز و فردا در نوار شرقی، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و روز جمعه تا یکشنبه آینده در نوار شرقی ایران و برخی مناطق غرب وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. از روز چهارشنبه تا جمعه دریای خزر، پنجشنبه و جمعه نیز خلیج فارس و دریای عمان مواج می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *