
مدیرعامل شرکت بیمه ملت، به همراه اعضای هیئت مدیره، از شعبه زنجان این شرکت بازدید و تصریح کرد: بیمه ملت مانند گذشته با سرعت و کیفیت مناسب خدمات مورد نیاز را به بیمهگذاران و مشتریان خود ارائه خواهد کرد.
تصویر روز ـ به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، در ادامه سیاست گسترش شبکه فروش و ارائه خدمات بیمهای باکیفیت به بیمهشدگان در سراسر کشور، علیرضا یزداندوست مدیرعامل به همراه اعضای هیئت مدیره و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت، از شعبه زنجان بازدید کردند.
در این بازدید که با هدف بررسی روند کار و خدمترسانی به بیمهشدگان به ویژه بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری صورت گرفت، یزداندوست ضمن دیدار با پرسنل این شعبه از تلاشهای آنان و نمایندگان شرکت در استان زنجان در جهت ارائه خدمات مطلوب به بیمهشدگان قدردانی کرد.
مدیرعامل بیمه ملت ضمن اشاره به اهمیت نقش بیمه در زندگی افراد و کسبوکارها، بر لزوم ارائه خدمات باکیفیت و بهروز به بیمهگذاران تاکید کرد.
وی گفت: بیمه ملت همواره در تلاش است تا با بهرهگیری از فناوریهای نوین و آموزش مستمر کارکنان و نمایندگان، سطح خدمات خود را ارتقا دهد و پاسخگوی نیازهای روزافزون مشتریان باشد. تکریم اربابرجوع و ایجاد رضایتمندی در آنها، از مهمترین اولویتهای ما است.
یزداندوست همچنین بر ضرورت سادهسازی فرآیندهای بیمهای و کاهش زمان انتظار مشتریان تاکید کرد و از کارکنان شعبه خواست تا با ارائه راهکارهای نوآورانه، به بهبود عملکرد شعبه کمک کنند.
شایان ذکر است که شعبه زنجان بیمه ملت در مردادماه سال جاری به عنوان بیست و دومین شعبه این شرکت افتتاح شده بود. این شعبه با هدف ارائه خدمات بیمهای متنوع به شهروندان استان و افزایش سطح رضایتمندی بیمهشدگان راهاندازی شده است.
مطالب مرتبط

عیادت مدیران بیمه ملت از نماینده سانحهدیده شرکت
10 تیر 1404
بیمهنامهها با حق بیمه معوق، مشمول ضمانت اجرا نخواهد شد
31 خرداد 1404
دیدگاهتان را بنویسید