
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا یکشنبه از مرکز تماس و کانکس های خدمت رسانی امدادخودرو سایپا بازدید کرد.
تصویر روز ـ به گزارش سایپانیوز، علی شیخ زاده مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به همراه تعدادی از معاونین و مدیران ارشد گروه امروز ضمن بازدید از مرکز تماس و کانکس های خدمت رسانی امدادخودرو سایپا بر تداوم امدادرسانی و ارائه خدمات پس از فروش در این ایام به تمامی مردم عزیز کشورمان تاکید کرد.
گفتنی است گروه خودروسازی سایپا در راستای مسئولیت های اجتماعی و همراهی با مردم عزیز کشورمان در این ایام، برای امدادرسانی به تمامی خودروهای در حال تردد در جاده های سراسر کشور پیش قدم شده بود و خدمات امدادی شامل تعویض قطعات در محل، حمل خودرو، باطری به باطری، تعویض تایر و آپارتی، شارژ خودروهای برقی و … را برای تمامی خودروهای سایپایی و غیر سایپایی انجام می دهد.
گفتنی است در این کمپین ویژه خدمت رسانی، گروه خودروسازی سایپا با معرفی هشتک#سایپای_ایران قرار است در حوزه های مختلف به هموطنان عزیز کشورمان خدمت رسانی داشته و در کنار نه فقط مشتریان خود بلکه تمامی مردم ایران باشد.
مطالب مرتبط

فروش نقدی و اعتباری محصولات زامیاد از ۲۸ خردادماه
28 خرداد 1404
نوسازی ناوگان سنگین کشور اجتنابناپذیر است
22 خرداد 1404
قوای محرکه پارسنوآ، برتر از تندر۹۰
18 خرداد 1404
دیدگاهتان را بنویسید