
طرح خدمات و امداد اربعین حسینی شرکت امدادخودرو سایپا از سهشنبه ۱۴ مرداد آغاز و تا ۲۶ مردادماه ادامه خواهد داشت؛ این طرح با افزایش پایگاههای امدادی، پوشش گسترده جادهای و ارتقای کیفیت خدمات، بهمنظور پشتیبانی از زائران و مسافران اجرا میشود.
تصویر روز ـ علی راشدی، مدیرعامل شرکت امدادخودرو سایپا در مراسم آغاز این طرح گفت: یکی از محورهای امدادی امسال، افزایش شاخص «تعمیر در محل» است که با تجهیز ناوگان به ابزارهای پیشرفته، آموزش تخصصی و توسعه فرآیندهای نوین محقق شده و منجر به کاهش نیاز به مراجعه به تعمیرگاهها و تسریع در رفع مشکلات خودروها خواهد شد.
وی با اشاره به بهرهگیری از هوش مصنوعی و فناوری «خودروی متصل» افزود: امدادگران با پشتیبانی آنلاین کارشناسان فنی مستقر در شرکت، میتوانند در کوتاهترین زمان نسبت به رفع عیب خودرو اقدام کنند که این امر علاوه بر افزایش رضایت مشتریان، کاهش هزینههای آنان را نیز به همراه داشته است.
مدیرعامل امدادخودرو سایپا همچنین از اجرای پایلوت «امداد سوییچ» در مرز مهران خبر داد که هدف آن ارائه خدمات سریع و هدفمند به زائران اربعین است.
به گفته وی، ثبت وقایع امدادی از طریق دوربینهای هوشمند نیز به افزایش نظارت، دقت و شفافیت خدمات کمک خواهد کرد.
راشدی در پایان به برخی نوآوریهای جدید این شرکت اشاره کرد که شامل استفاده آزمایشی از اسکیتهای مخصوص حمل خودروهای برقی و کراساور و راهاندازی خدمات تعویض تایر در محل میشود.
این مراسم با حضور مهدی رادمنش، قائممقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا؛ محمدحسن جبلی جوان، مدیرعامل شرکت سایپا یدک؛ سرهنگ بخشی از فرماندهان پلیس راه و جمعی از مدیران ارشد سایپا برگزار شد.
مطالب مرتبط

آغاز طرح خدمات و امداد اربعین گروه خودروسازی سایپا
12 مرداد 1404
امدادرسانی سایپاییها به تمامی خودروها در سراسر کشور
28 خرداد 1404
آغاز مراسم عزاداری اربعین حسینی با حضور رهبر انقلاب
04 شهریور 1403
۶۰ درصد از بلیت پروازهای اربعین فروخته شد
24 مرداد 1403
دیدگاهتان را بنویسید