چهارمین نشست شورای معاونان و مدیران بیمه ملت در دوره فعالیت هیأتمدیره جدید این شرکت با هدف بررسی راهکارهای توسعه سهم بازار، افزایش خدمترسانی و ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان برگزار شد.
تصویر روز ـ به گزارش روابطعمومی بیمه ملت، در این نشست که با حضور محمدرضا فرهادیپور، سرپرست و نایبرئیس هیأتمدیره، محمدتقی چراغی، دبیر و عضو هیأتمدیره و همچنین معاونان و مدیران شرکت تشکیل شد، بر ضرورت دستیابی به توسعه پایدار، ارتقای بهرهوری و افزایش سهم بازار این شرکت تأکید شد.
فرهادیپور در سخنان خود با تأکید بر نقش نوآوری در خدمترسانی به بیمهگزاران اظهار داشت: حرکت به سمت خدمات نوین و بهرهگیری از فناوریهای روز، پیششرط جلب اعتماد بیمهگزاران و تقویت جایگاه بیمه ملت در بازار است.
وی ارتقای کارآمدی سازمانی و افزایش کیفیت خدمات را دو محور اصلی فعالیتهای پیشِروی شرکت عنوان کرد و افزود: بهرهگیری هرچه بیشتر از ظرفیتهای بیمه ملت میتواند زمینهساز توسعه محصولات جدید و ارتقای سطح خدمترسانی شود.

سرپرست شرکت بیمه ملت بر افزایش سهم بازار و همچنین ارتقای بهرهوری شعب استانی و تقویت جایگاه آنها در شبکه فروش تأکید کرد و افزود: بیمه ملت میتواند با اتکا به پتانسیلها و ظرفیتهای منطقهای و تمرکز بر نیازهای متنوع بیمهگزاران در سراسر کشور، مسیر رشد پایدار خود را دنبال کند.
گفتنی است در این نشست و بر اساس روند جلسات گذشته، گزارشهای عملکردی در حوزههای مختلف مورد بررسی و تبادلنظر قرار گرفت.
مطالب مرتبط
بیمه ملت، «زنگ بیمه» را در تبریز طنینانداز کرد
19 آذر 1404
بیمه ملت در مهرماه 1.6 همت حق بیمه تولید کرد
20 آبان 1404

دیدگاهتان را بنویسید