مدیرعامل بیمه ملت با تأکید بر نقش فناوریهای نوین در ارتقای کیفیت خدمات گفت: بیمه ملت در مسیر توسعه پایدار باید تحول دیجیتال را بهعنوان محور اصلی فعالیتهای خود قرار دهد و از ظرفیتهای فناوری برای افزایش سرعت، دقت و شفافیت در ارائه خدمات بهره گیرد.
تصویر روز ـ در نشست شورای معاونان و مدیران بیمه ملت، آخرین روند اجرای برنامههای عملیاتی و اقدامات شرکت در حوزههای توسعه خدمات، بهرهوری و تحول دیجیتال مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست که با حضور محمدرضا فرهادیپور، مدیرعامل و نایبرئیس هیأتمدیره، محمدتقی چراغی، دبیر و عضو هیأتمدیره و همچنین معاونان و مدیران شرکت برگزار شد، بر ضرورت بازآفرینی فرایندها با رویکرد فناورانه و تمرکز بر رضایتمندی بیمهگزاران تأکید شد.
فرهادیپور در سخنان خود با اشاره به اهمیت تحول دیجیتال در مسیر پیشرفت بیمه ملت اظهار کرد: باید نگاه فناورانه و نوآورانه در تصمیمگیریها و برنامهریزیها نهادینه شود. حرکت به سمت خدمات دیجیتال، رمز موفقیت در افزایش رضایتمندی و بهبود تجربه بیمهگزاران است.
وی افزود: تقویت زیرساختهای فناوری اطلاعات، توسعه سامانههای هوشمند، بهروزرسانی ابزارهای ارتباطی با مشتریان، توجه به سرمایه انسانی و همچنین تقویت نقش شعب و شبکه نمایندگان از اولویتهای اصلی شرکت در دوره جدید است و انتظار میرود با همکاری همه بخشها، این مسیر با شتاب بیشتری دنبال شود.
در ادامه این نشست، گزارشهایی از عملکرد حوزههای مختلف ارائه و درباره برنامههای پیشرو برای ارتقای خدمات تبادلنظر شد.

مطالب مرتبط
بیمه ملت، «زنگ بیمه» را در تبریز طنینانداز کرد
19 آذر 1404
بیمه ملت در مهرماه 1.6 همت حق بیمه تولید کرد
20 آبان 1404

دیدگاهتان را بنویسید