
تصویر روز: بانک سپه در ارزیابی شاخص های پنجگانه دستور العمل اجرایی ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان با کسب امتیاز کامل، حائز رتبه برتر در سطح استان تهران شد.
به گزارش تصویر روز پس از ارزیابی های صورت گرفته توسط شورای ارزیابی دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در خصوص شاخص های پنجگانه دستورالعمل اجرایی ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، بانک سپه با کسب امتیاز کامل در کلیه شاخص ها در بین ۸۶ دستگاه ارزیابی شده در استان موفق به دریافت لوح استانی «سطح یک» شد و در شمار ۱۰ دستگاه اجرایی که حداکثر امتیاز را کسب نموده اند قرار گرفت.
بر اساس این گزارش جدول شاخص های مورد ارزیابی و امتیاز کسب شده توسط بانک سپه به شرح جدول ذیل است:
شاخص |
سقف امتیاز |
امتیاز مکتسبه توسط بانک سپه |
اطلاع رسانی به مراجعه کنندگان یا مشتریان |
۴۸ |
۴۸ |
ارائه خدمات به مراجعه کنندگان یا مشتریان |
۱۲ |
۱۲ |
نظر سنجی از مراجعه کنندگان یا مشتریان |
۱۴ |
۱۴ |
رسیدگی به شکایات مراجعه کنندگان یا مشتریان |
۱۳ |
۱۳ |
آموزش، فرهنگ سازی و برنامه ریزی در راستای تکریم ارباب رجوع در سازمان |
۱۳ |
۱۳ |
جمع امتیاز |
۱۰۰ |
نوشته قبلی تقدیر وزیر کار از اقدامات بانک ملی در حوزه اشتغالزایی
نوشته بعدییقه سفید ها بیشترین سود را از نوسانات نرخ ارز بردند
مطالب مرتبط

طوفان در ۲۱ استان / بارش در سواحل دریای خزر
08 اردیبهشت 1404
۲ هواپیمای امدادرسان روس وارد ایران شدند
08 اردیبهشت 1404
مسئولیت بیمه کالا درانبارهای گمرکی با کدام دستگاه است؟
08 اردیبهشت 1404
دستور پوتین برای اعزام نیروهای امدادی ویژه به ایران
07 اردیبهشت 1404
دیدگاهتان را بنویسید