تصویر روز: مدیر عامل فعال و موفق شرکت ایساکو روز گذشته با حضور در جمع خبرنگاران ضمن پاسخ به سوالات آنان به تشریح برنامه ها و دستاورد های این شرکت در نوروز امسال پرداخت.
بررسی عملکرد ایساکو و شرکت امداد خودرو ایران و اخبار و اطلاعات منتشره از عملکرد آنان در رسانه ها و شبکه های اجتماعی طی سال گذشته به ویژه در نوروز امسال نشان دهنده برنامه ریزی دقیق و عزم مدیران ارشد این دو شرکت برای ارایه خدمات بهتر و به روز تر به مردم و مشتریان است.البته جا دارد در این بین از زحمات و تلاش های بی وقفه مدیران و کارکنان روابط عمومی شرکت ایساکو و امداد خودرو ایران نیز که طی این مدت با برنامه ریزی صحیح خود نسبت به اطلاع رسانی مستمر اقدامات صورت گرفته در این ایام تلاش کردند نیز تشکر و قدردانی کرد.
مدیرعامل ایساکو در این نشست خبری از افزایش رضایتمندی مشتریان از خدمات امداد نوروزی ۹۷ در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: نتایج نشان دهنده این است که طرح ها و برنامه ها و پایش و نظارت بر حسن اجرای آن اثربخش بوده و سبب افزایش رضایتمندی مشتریان شده است.
سیدرضا حسینی در نشست خبری با حضور رسانه ها از افزایش رضایت مشتریان از خدمات امدادی جشنواره نوروزی از عدد ۸۱٫۵۵ در سال ۹۶ به عدد ۸۷٫۳۱ در سال ۹۷ خبر داد و گفت: برنامه ریزی برای اجرای جشنواره نوروزی را از دی ماه آغاز و با شناسایی مسیرهای پرتردد، با همکاری امدادخودرو و ساپکو اقلام و قطعات پرمصرف را برای توزیع در این مسیرها ارسال کردیم.
وی افزود: در جشنواره نوروزی ایساکو در سال ۹۷ بیش از ۶۰ هزار خدمت امدادی و حمل خودرو ارایه شده که ۲۵۰۰ خدمت برای خودروهای خارج از شبکه ایران خودرو بوده است.
حسینی ادامه داد: در حوزه امداد خودرو نیز با ارایه خدماتی نظیر امدادپلاس سعی بر ارایه خدمات مناسب به مشتریان داشته ایم.
وی اعزام ۲۲۲ امدادگر دو منظوره را از جمله طرح های نوین ایساکو عنوان کرد و گفت: امدادگر دومنظوره در صورت عدم رفع مشکل در محل نسبت به حمل خودرو اقدام می کند که این موضوع موجب صرفه جویی در زمان مشتری و جلوگیری از حمل غیرضروری خودروها شده است.
حسینی با بیان این که در جشنواره امسال نسبت به سال گذشته بهبودهای زیادی را تجربه کردیم گفت: میانگین مدت زمان تعمیرات را به میزان ۱۴ درصد کاهش داده و به کم تر یک روز رسانده ایم.
وی کاهش قابل توجه شکایت عدم پذیرش در سال ۹۷ را از دیگر بهبودهای خدمت رسانی در نوروز امسال دانست و گفت: در این زمینه شاهد کاهش ۷۹ درصدی بوده ایم. حسینی اضافه کرد: میانگین زمان انتظار برای ارسال قطعه نیز با کاهش ۴۰ درصدی به یک روز کاهش یافته است.
مدیرعامل ایساکو با بیان این که بیش از ۷ هزار نفر برای خدمت رسانی در جشنواره نوروزی بسیج شدند تا خدمات مناسبی را به مشتریان ارایه کنند گفت: با نظارت ها و بازدیدهای محسوس و نامحسوس ایرادات احتمالی را رفع کرده ایم.
وی به طرح های نوین اجرا شده در جشنواره نوروزی اشاره کرد و گفت: نصب سیستم GPS بر خودروهای ناوگان امداد، نمایش آنلاین بر سایت ۱۴۱٫IR، خرید آنلاین اشتراک از طریق اپلیکیشن آپ و ارایه خدمات در جزایر کیش و قشم از جمله این طرح ها بوده است.
وی تاکید کرد: جذابیت کالای ایرانی برای مشتریان در استفاده از خدمات پس از فروش مناسب است که ایران خودرو تلاش می کند با ارایه خدمات متنوع هموطنان را به استفاده از محصول ایرانی ترغیب و تشویق کند.
گفتنی است جشنواره خدمات نوروزی گروه صنعتی ایران خودرو از ۲۶ اسفندماه ۹۶ آغاز و تا ۱۴ فروردین ۹۷ ادامه داشت. در این طرح ۳۸۰ نمایندگی مجاز گروه صنعتی ایران خودرو به همراه۲۲۰۰ اکیپ امدادرسانی و حدود ۱۸۰ فروشگاه مجاز لوازم یدکی به صورت شبانه روزی به شهروندان در سراسر کشور خدمت رسانی کردند.
دیدگاهتان را بنویسید