قتل به خاطر جای پارک

تصویر روز: با مرگ مرد میانسالی که پس از مشاجره بر سر جای پارک ماشین، جان خود را از دست داد و پرونده برای رسیدگی پلیسی در اختیار اداره آگاهی قرار گرفت.

عصر دیروز مسئولان یکی از بیمارستان‌های  تهران خبر فوت مرد ۶۲ ساله‌ای که ظاهرا بر اثر مشاجره و حمله قلبی به این بیمارستان منتقل شده بود را به مأموران کلانتری ۱۱۱ هفت چنار اعلام کردند که با اعلام خبر تیمی از مأموران کلانتری به بیمارستان اعزام شدند.

به گزارش مهر پس از حضور مأموران در بیمارستان، فردی که مرد میانسال را به بیمارستان منتقل کرده بود به مأموران گفت: ساعتی پیش بر سر جای پارک در خیابان کمیل با این مرد مشاجره کردم که ناگهان وی حالش بد شد و روی زمین افتاد، بعد از این اتفاق نیز این مرد را به بیمارستان منتقل کردم.

با توجه به اینکه فوت این مرد مشکوک به نظر می‌رسید، مراتب این اتفاق به بازپرس کشیک قتل اعلام شد و بازپرس مدیر روستا؛ بازپرس ششم دادسرای جنایی تهران، ضمن دستور برای انتقال جسد مرد میانسال به پزشکی قانونی و بازداشت فردی که مرد فوت شده با وی مشاجره داشته، برای بازجویی های بیشتر در اختیار کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. تحقیقات درباره علت مرگ مرد میانسال تا ارسال نظریه پزشکی قانونی ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *