تصویر روز: در هفتمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی کشور، روابط عمومی شرکت ملی پست تندیس زرین و نشان ویژه دریافت کرد.
به گزارش تصویر روز درهفتمین همایش و آئین معرفی سرآمدان روابط عمومی ایران که روز جاری ۲۷ تیر ماه در تالار جابرابن حیان دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شد از روابط عمومی شرکت نیزبه دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی بر اساس مدل تخصصی شده EFQM و کسب ۷۵۲ امتیاز طبق آرای ممیزان و ارزیابان با اعطای نشان زرین و تندیس ویژه تقدیر شد.
این مراسم با حضور ۴۰۰ نفر از اساتید، مدیران و کارشناسان روابط عمومی برگزار و ۳۰ روابط عمومی پیشگام در تعالی و سرآمدی و مدیران تعالی گرارتباطی معرفی شدند.
هوشمند سفیدی، دبیر کل هفتمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی با اشاره به اینکه در بررسی و ممیزی هر روابط عمومی ۸۱ شاخص مورد ارزیابی قرار گرفته تصریح کرد: تعالی و سرآمدی روابط عمومی یک راهبرد ارزشمند ارتباطی است که به حرکت، پیشرفت و اعتلای روابط عمومیها به سمت تعالی و سرآمدی می انجامد.
شایان ذکر است هفتمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران با هدف کمک به کیفی سازی خدمات ارتباطی و استانداردسازی فعالیت های روابط عمومی بر اساس مدل تعالی روابط عمومی PR).(EFQM برگزار شد.
دیدگاهتان را بنویسید