n00062103 b

ارتباط صادقانه با رسانه ها شاهرگ حیاتی روابط عمومی است

تصویر روز: مدیرکل روابط عمومی بانک ملت نیز در روز افتتاحیه این نمایشگاه با حضور در غرفه بانک ملت از مشارکت فعال اصحاب رسانه و انعکاس اخبار و معرفی خدمات این بانک به اقشار مختلف جامعه تقدیر کرد.

به گزارش تصویر روز علی اکبر صابریان با بیان این مطلب افزود: در مسیر فعالیت های روابط عمومی نیازمند یاری و کمک رسانه ها و خبرنگاران فرهیخته هستیم.

صابریان در پاسخ به سوالی درباره پیاده سازی بانکداری دیجیتال در بانک ملت پرسید، گفت: پروژه بانکداری دیجیتال در بانک ملت از سال ۹۶ و با دستور دکتر بیگدلی مدیرعامل بانک آغاز شده و در حال پیگیری است. وی افزود: زیرساخت های فناوری اطلاعات، نرم افزار، سخت افزار، دانش فنی و سرمایه انسانی این پروژه فراهم شده و این یک انقلاب بزرگ در حوزه فناوری های نوین در بانک ملت است.
مدیر روابط عمومی بانک ملت در بخش دیگری از این گفتگو اظهار داشت: روابط عمومی آیینه تمام نمای یک سازمان است و ارتباط منطقی و صادقانه با رسانه ها شاهرگ حیاتی روابط عمومی است.
صابریان در پاسخ به سوالی درباره ی فعالیت در شبکه های اجتماعی نیز گفت: براساس تصمیم نهادهای سیاست گذار، برخی شبکه های اجتماعی فیلتر شد که ما نیز در این زمینه خود را تابع می دانیم اما بر اساس صلاحدید مدیران و خط مشی سازمانی، در سایر فضاهای رسانه ای مانند وب سایت های خبری، خبرگزاری ها یا شبکه های اجتماعی مجاز مانند اینستاگرام فعالیت های خود را توسعه داده است.

وی طراحی و تولید قالب های جدید اطلاع رسانی مانند انیمیشن، موشن گرافی، اینفوگرافی و… را از برنامه های جدید روابط عمومی بانک ملت برشمرد و آن را جایگزین مناسب برای روش های سنتی اطلاع رسانی توصیف کرد.
مدیرکل روابط عمومی بانک ملت به ایفای پر رنگ مسئولیت های اجتماعی در این بانک نیز اشاره کرد و اظهار داشت: مشارکت در آزادسازی حدود ۱۷ هزار زندانی جرائم غیرعمد، ساخت ۶۵ مدرسه در سراسر کشور، خرید و اهدای ۱۰۱ هزار جفت کفش تولید داخلی برای دانش آموزان مناطق محروم، پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد را نمونه ای از فعالیت های بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی ذکر کرد.
دبیر کمیته عالی تبلیغات بانک ملت در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره ی تبلیغات این بانک نیز گفت: تبلیغات هزینه نیست، سرمایه گذاری است و اگر تبلیغات نداشته باشیم نمی توانیم محصولات و خدماتمان را به مشتریان و جامعه معرفی کنیم. وی در عین حال اضافه کرد: برخی ابزارهای تبلیغاتی کارایی گذشته را ندارند و در عوض رسانه ها، پایگاه های خبری و خبرگزاری های می توانند با سرعت بالا اخبار را از طریق ابزارهای نوین مانند تلفن همراه، تبلت و رایانه به مردم برسانند.
صابریان به علت حضور بانک ملت در نمایشگاه الکامپ نیز اشاره کرد و گفت: الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک سه بخش بسیار مهم و از ارکان مدل کسب و کار بانک ملت هستند و علاوه بر بانک، شرکت های زیرمجموعه آن نیز در نمایشگاه حضور فعال دارند.
براساس این گزارش، این نخستین بار است که بانک ملت همزمان با یک رویداد نمایشگاهی، اقدام به اجرای پیوست رسانه ای می کند. صابریان در این باره گفت: روابط عمومی متولی رویدادهای داخلی و بیرونی بانک است و خود را مکلف می دانیم حداکثر بهره برداری از همایش ها، نمایشگاه ها و رویدادها داشته باشیم.
وی افزود: براساس بررسی های کارشناسی صورت گرفته در اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک، جای خالی برنامه مدون و منسجم رسانه ای در رویدادهای مهمی مانند نمایشگاه الکامپ شناسایی شد که در گام نخست برنامه حضور و پاسخ گویی مدیران ارشد به خبرنگاران و اصحاب رسانه را طراحی و اجرا کرده ایم.
صابریان ارتباط مستمر و مبتنی بر صداقت با خبرنگاران و رسانه ها را شاه کلید موفقیت روابط عمومی در انعکاس تلاش های کارکنان و موفقیت های بانک توصیف و ابراز امیدواری کرد: با انسجام فعالیت های رسانه ای خدمات بانک به اقتصاد و جامعه بیش از پیش معرفی شود.
گفتنی است در روز نخست این نمایشگاه، مرتضی نجف و علی اکبر صابریان از غرفه شرکت های زیرمجموعه هلدینگ بهسازان هوشمند فردا بازدید کردند. مدیران حوزه فناوری اطلاعات، طرح و برنامه و بازاریابی بانک ملت در روزهای آتی نمایشگاه الکامپ نیز میزبان خبرنگاران خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *