تصویر روز: مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ به تشریح سامانه ٢۵ خدمت غیرحضوری پرداخت.
ناهید حیدی در این خصوص اظهارداشت:با اجرای این طرح یک سوم از مراجعات به شعب و کارگزاریها کاهش مییابد و بیمهشدگان، کارفرمایان و بازنشستگان میتوانند از محل کار، منزل یا هر گوشه از کشور که شرایط دریافت تعهدات سازمان تامین اجتماعی را دارند، بدون حضور در شعب؛ خدمت خود را از طریق سامانه غیرحضوری دریافت نمایند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل غرب تهران بزرگ ، وی با اشاره به ماهیت این طرح گفت: پس از موفقیت طرح دفاتر درمانی غیرحضوری الکترونیکی، سامانه ٢۵ نوع خدمت غیرحضوری نیز در دستور کار قرار گرفت. این سامانه ارتباطی با میز خدمت ندارد و بیمهشدگان، کارفرمایان و بازنشستگانمیتوانند بدون حضور در شعب و از طریق سامانه یادشده نسبت به دریافت تعهدات اقدام نمایند. با اجرای این طرح علاوه بر ارتقای سطح کیفیت خدمات، رضایتمندی مخاطبان نیز افزایش مییابد و توسعه سازمان الکترونیکی را شاهد خواهیم بود.
زدا، معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی ضمن استقبال از این طرح مجوز لازم را جهت نهادینه کردن پروژه یادشده واجرا شدن هرچه زودتر آن صادر نمود.
دیدگاهتان را بنویسید