
تصویر روز: مدیریت امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا در راستای تحقق اهداف استراتژیک و تاکید مدیریت ارشد گروه مبنی بر تلاش برای افزایش هرچه بیشتر رضایتمندی، برقراری ارتباط دوسویه و تعامل با مشتریان با نشست مدیریت تجربه مشتریان (CEM) و غرفه CRM در هجدهمین نمایشگاه خودروی مشهد حضور داشت، که با استقبال گسترده هموطنانمان در شهر مشهد مواجه شد.
به گزارش تصویر روز با توجه به تجربه برگزاری موفق نشست های سال گذشته، مدیریت تجربه مشتریان این بار میزبان مشتریان خودروی چانگان CS35 در محل نمایشگاه بود.
در این کارگاه مشتریان تجربه ها و ادراک خود را از مرحله کسب آگاهی اولیه، ارزیابی اقتصادی، خرید، خدمات پس از فروش و شکایت احتمالی بیان کردند.
پس از جمع آوری نظرات و انجام تحلیل های آماری، نتایج در جلسات کارشناسی و مدیریتی مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات اصلاحی لازم در تمام فرایندهای تامین، تولید، فروش و خدمات پس از فروش اعمال می شود.
همچنین کارشناسان در غرفه CRM مدیریت امور مشتریان پاسخگوی سوالات، پیشنهادات و درخواست های بازدیدکنندگان و مشتریان محترم بودند.
مطالب مرتبط

مخالفت سازمان توسعه تجارت با افزایش تعرفه خودروهای وارداتی
01 اردیبهشت 1404
پوتین توافقنامه مشارکت راهبردی جامع با ایران را امضا کرد
01 اردیبهشت 1404
اختلاف نظر تیم ترامپ در مورد ایران
01 اردیبهشت 1404
قیمت طلا و سکه اول اردیبهشت
01 اردیبهشت 1404
رکوردزنی چکنو بانک صادرات با صدور 8 میلیون چک دیجیتال
01 اردیبهشت 1404
دیدگاهتان را بنویسید